Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sandra C George

Abstract Others

4.6  

Sandra C George

Abstract Others

Limerick

Limerick

1 min
12.1K


Strange roads cloaked in snow

Strenuous to move on in misty blow

Cigar gave sultriness

Evoking freshness 

Hieing hardly towards a glow.


Rate this content
Log in

More english poem from Sandra C George

Similar english poem from Abstract