Getting Better!
Getting Better!
I was hurt badly, but now healing slowly;
My wounds were deep, now healing steadily;
I got fever then, but now getting better,
I fainted too when I read an old letter;
I knew it was kept, safely somewhere;
Never thought, will reveal it here;
Now when I read it, it hurts me badly,
Each and every word, making me deadly;
Sadly I wipe my tears, to behave normal,
Erasing all memories, just to get better;
Hard to do that, but with a heavy heart,
I dump all feeling, residing in the corner of my heart;
I cried a lot, but now it's better,
I sobbed a lot, but now getting better;