achla Nagar

Fantasy

4  

achla Nagar

Fantasy

Dreams

Dreams

1 min
388


Hold fast to dreams

For if dreams die

Life is a broken-winged bird

That cannot fly.

Hold fast to dreams

For when dreams go

Life is a barren field

Frozen with snow.


Rate this content
Log in

Similar english poem from Fantasy