Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

କଳ୍ପନାର ସୁକୁମାରୀ

କଳ୍ପନାର ସୁକୁମାରୀ

1 min
14K


ମୃତ୍ୟୁକୁ ଡରି ସପନ ଦେଖିବା
ଆସ୍ତିକ ମଣିଷ
କେବେ କ'ଣ ଛାଡି ପାରେ !

ସପନ ଜଗେଇ ସପନ ସଜେଇ
ସପନ ଭିତରେ
ସରଗ ରଚନା କରେ ।

ସପନ ଯେ ତା'ର ଜୀର୍ଣ୍ଣ ଜୀବନର
ଆଶା ଅଶୁମାରୀ,
ଭାବନାର ବିଭାବରୀ ।

କାନ୍ତିରେ କୋମଳ ସୁକାନ୍ତି,ସରଳ
ଭବ୍ୟ ଜଗତର
କଳ୍ପନାର ସୁକୁମାରୀ ।

ମୃତ୍ୟୁ ଯେ କରାଳ, ନିଷ୍ଠୁର,ଜଟିଳ
ନାହିଁ ତା'ପାଖରେ
ସମ୍ପର୍କ ଅବା ବନ୍ଧନ ।

ଭାଗ୍ୟ ଓ ସମୟ ନିର୍ଦ୍ଦେଶରେ ବନ୍ଧା
ଜାତକରେ ତା'ର
ନାହିଁ କେହି ପ୍ରିୟ ଜନ ।

ଦୁର୍ବିସହ ଦୁଃଖ ମୃତ୍ୟୁର ଆଲେଖ୍ୟ
ତା'ରି ଆଗମନେ
ପାଷାଣରୁ ଲୁହ ଝରେ ।

ତୁମେ,ମୁଁ, ମଣିଷ, ନିମିତ୍ତ ନିର୍ଦ୍ଦେଶ
ତୁମ ଆମ କଥା
ସଂସାରେ କିଏ ପଚାରେ !

ମୃତ୍ୟୁ ବିଭୀଷିକା ଛାଡ଼ିଦେଇ ଏକା
ସୁନା ସପନରେ
ଆସ,ହଜି ହଜି ଯିବା ।

ସପନରେ ହଜି ମୃତ୍ୟୁ ଭୟ ତେଜି
ଜୀବନର ଲକ୍ଷ
ଲଢ଼ି,ସଫଳ କରିବା ।

ସପନ ଆମର ସର୍ବାଙ୍ଗ ସୁନ୍ଦର
ଈଶ୍ୱର ମାନସ
ରଙ୍ଗଭରା ଉପହାର ।

ସପନ ସଜେଇ ନିଜକୁ ହଜେଇ
ବିଭତ୍ସ ମୃତ୍ୟୁରୁ
ଡର ଭୟ ଦୂର କର ।

ସପନ ଢେଉରେ ଜୀବନ ହସିବ
ହାସ୍ୟ ଲାସ୍ୟମୟୀ
ଫୁଲ ପାରିଜାତ ପରି ।

ଜୀବନରେ ଆମ ଶେଷ ଯବନିକା
ଈଶ୍ୱର ସୃଜିବେ
ସେ ହିଁ ଜୀବନ ନାଉରୀ !


Rate this content
Log in