Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarada Parida

Others Inspirational

3  

Sarada Parida

Others Inspirational

ଏମିତି ଏ ଜୀବନ

ଏମିତି ଏ ଜୀବନ

1 min
6.6K


ଏମିତି ଏ ଜୀବନ
ଏ ଜୀବନ ,
ଚଲି ିକାକୁ ଆସ􀇆ି ବା
ଶୀତଋତୁ ର
ଅତି􀇆 ପ􀅁ୀଟିଏ ପରି ;
ଲଗାଏ ଦୁଇଦନି ର େମାହ
ମିଛ ମିଛ ସଂସାର ମାୟାେର ।
େଯମିତି,
ନୀଳାମ􀈴 􀉱 ଚଲି ିକା
ହସିଉେଠ
େକଇଦନି
ଦୁରେଦଶୀ ଚେଢଇର
ଗହଳି ଚହଳିେର ।
ମା􀇿, ସବୁ 􀅁ଣ􀆳ାୟୀ ,
େଲଉଟିବାକୁ ପେଡ ,
ସୁଖକୁ , ଦୁଃଖକୁ ,
ଜୀବନ କୁ ବି
ଠିକ, ଦୁରେଦଶୀ ପ􀅁ୀ
ଶୀତପେର
ଚଲି ିକାରୁ ସାଇେବରଆି କୁ
େଲଉଟିବା ପରି ।
ଶାରଦା 􀈄ସାଦ ପରିଡା
ଅ􀅼ାପକ, େମକାନିକାଲ ଇଂଜିନିୟରିଗଂ,
େକାଣାକ􀆽 ବି􀅗ାନ ଏବଂ େବୖଷୟିକ
ମହାବିଦ􀈻


Rate this content
Log in