Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarada Parida

Others

3  

Sarada Parida

Others

ଡିମ୍ବ

ଡିମ୍ବ

1 min
7.3K




ଡିମ୍ବ

ଡିମ୍ବ ରୁ ଲାଭା

ଲାଭା ରୁ ପ୍ୟୁପା

ପୁଣି ପ୍ୟୁପା ରୁ ପ୍ରଜାପତି


ଏଥିରୁ କେଉଁ ରୂପ ଟା ତୋର କହ?

କଣ ଏଠି ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ର ପରିଭାଷା?

କେହି ଜଣେ କହୁଥିଲା

ଏ ତ ନିୟମ ପ୍ରକୃତି ର

ପରିବର୍ତନଶୀଳ ଦୁନିଆ ରେ

କେଉଁଟା ଚିରକାଳ ର ଅବା


ଆଛା ଆଛା

ସେଥିପାଇଁ

ସବୁ ଏଠି

ଖୋଳପା ର ଆବରଣ

ରଙ୍ଗଶାଳା ର ଅଭିନୟ

ଧୋବ ଫର ଫର ଲୋକ ର

ଗୁପତ ପାପର ବିଚାର


ଆଜି ଯାଏଁ ଭଲ ବୋଲାଉଥିବା ଲୋକଟା

ଏଇ ଏବେ ଏବେ

ଅବାଟ କୁ ଗଲା

କେଉଁ ବାଟ?


ସେଇ ବାଟ

ଯେଉଁଟି ରଙ୍ଗର ହାଟ

ପ୍ରତିଷ୍ଠାର ନାଟ


ଓ କେଡେ ମୋହ ସତେ

ମହାନ ସେ

ଦାନୀ ବୋଲାଇବାର ଅଭିପ୍ସା


ଏବେ ଏବେ ବୟସ ର ମୋଡ଼

ସମୟ ର ମୋଡ଼

ସେଇ ଭଲ ବୋଲାଉଥିବା ଲୋକ

ଛନ୍ଦି ହୋଇପାରେ ମୋହରେ !


ଠିକ ଅସଂସାରୀ ବାବାଜୀ ର

କୌପୀନ ଚିନ୍ତା

ସଂସାରୀ କରିଦେବା ପରି


କିଛି ଫରକ ନାହିଁ

ମଣିଷ ଆଉ ସଁବାଳୁଆଟା ଭିତରେ


ଶାରଦା ପ୍ରସାଦ ପରିଡ଼ା


Rate this content
Log in