Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Mahapatra

Others

2  

Pranati Mahapatra

Others

ବନ୍ଧୁ

ବନ୍ଧୁ

1 min
6.6K


ପବିତ୍ର ବନ୍ଧନ,

ପବିତ୍ର ସଂପର୍କ,

ନିରାଶା,ହତାଶାର ସାଥୀ,

ଦୁଃଖ ସୁଖର ସହଭାଗୀ,

ଭୁଲ ଠିକ୍ ର ପରାମର୍ଶ ଦାତା,

ଜୀବନର ପ୍ରତିଟି ମୁହୂର୍ତ୍ତର 

ଏକମାତ୍ର ସାହାରା,

ନିନ୍ଦା କରେ 

ପ୍ରଶଂସା ବି କରେ,

ସାହସ ଦିଏ,

ସହଯୋଗ ବି କରେ।

ଆଗକୁ ବାଟ କଢାଇ ନିଏ,

ହାତ ଧରି ଦୁର୍ଗମ ପଥ 

ଅତିକ୍ରମ କରାଏ।

ସବୁଥିରେ ପାଖରେ ଥାଏ---

     

ହେଲେ....

ଏବେ 

ବନ୍ଧୁ ଭାବରେ ଯାହାକୁ ପାଉଛନ୍ତି,

ସେ ବନ୍ଧୁ ସର୍ବଦା,

ଇର୍ଷା ପରାୟଣ,

ସ୍ଵାର୍ଥପର,

ପରଶ୍ରୀକାତରତାର ବଶବର୍ତ୍ତୀ ହୋଇ

ବନ୍ଧୁ ନ ହୋଇ

ବନ୍ଧୁକ ହୋଇ ଯାଉଛନ୍ତି,

ଯେଉଁଠି ଥାଏ କିଛି 

ପିପାସା,

ଲାଳସା,

ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ପୂରଣ ପାଇଁ 

କେତେବେଳେ ଯେ 

ଜୀବନ ନେଇ ଯାଆନ୍ତି ।

ବନ୍ଧୁ ଆଳରେ ବନ୍ଧୁକ।

  ପ୍ରଣତି ମହାପାତ୍ର


Rate this content
Log in