Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା,ତୁମେ ସ୍ୱାଭିମାନୀ

ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା,ତୁମେ ସ୍ୱାଭିମାନୀ

1 min
5.2K


ହେ ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା !
ତୁମେ ହଜିଗଲ
ଆକସ୍ମିକ ଆକ୍ରମଣେ ।

ସେଇ ଆକ୍ରମଣ
ଆଉ କା'ନଥିଲା
ଥିଲା ସମୟର ଜାଣେ ।

ସମୟ କହିଲା
ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା ତା'ର
ହେଲି ନିଜେ ନିରୁପାୟ ।

ରହିଲି ନୀରବ
କିଛି କ୍ଷଣ ପାଇଁ
ହେଲି ନି ମୁଁ ହତୋତ୍ସାହ ।

ଖୋଜିଲି ଖୋଜିଲି
ହଜିଲି ହଜିଲି
ଭାବିଲି ଭାବିଲି କେତେ ।

ଡାକିଲି,ଡାକିଲି
ସ୍ୱପ୍ନିଲି,ସ୍ୱପ୍ନିଲି
ଜାଣିଲି ମୋ ନିଜ ମତେ ।

ତୁମେ ହଜି ନାହଁ,
ତୁମେ ଲିଭି ନାହଁ,
ତୁମେ ପରମ୍ପରା ଦାସୀ ।

କାହିଁକି ତୁମକୁ
ଦେବି ମୁଁ ଶିକୁଳି
ଭାବି ମୋ' ମନ ମାନସୀ !

ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା,ତୁମେ
ବଞ୍ଚି ରୁହ ତୁମ
ଚନ୍ଦ୍ର ମଉଳି ଆଶାରେ ।

ଅନୁମତି ଦିଅ
ହଜିବି ହଜିବି
ମଜ୍ଜିବି ମୁଁ ତୁମ ସୁରେ ।

ନରମି ନରମି
ସକାଳ ସୁରୂଜ
ତୁମରି ଗଭାରେ ଫୁଟୁ ।

ସୁନେଲି ଓଢଣୀ
ମଣ୍ଡୁ ତୁମ ବେଣୀ
ପ୍ରକୃତି ରାଣୀ ଚହଟୁ ।

ଭଗ୍ନ କୋଣାର୍କର
ଜୀର୍ଣ୍ଣ ବିମ୍ବ ଦେଖି
ହୁଅ ନାଇଁ ହୀନିମାନୀ ।

ଏବେ ବି ଆମରି
ତୁମେ ସ୍ୱାଭିମାନ
ନିଜେ ତୁମେ ସ୍ୱାଭିମାନୀ ।

ତୁମ ଲୁହ ତୁମେ
ସାଇତି ରଖିଥା
ତୁମ ଦୁଇ ନୟନରେ ।

ମୋ'ଲୁହକୁ ମୋର
ତର୍ପଣ କରିବି
ନୂତନ ଭାର୍ଗବୀ ନୀରେ ।

ତୁମେ ସେ ଭାର୍ଗବୀ,
ଯୋଗିନୀ ଜାହ୍ନବୀ
ଗଙ୍ଗା ଠାରୁ ଗରିୟସୀ ।

ବଞ୍ଚି ରହିଥାଅ
ବଞ୍ଚାଇକି ରୁହ
ପୁଣ୍ୟତୋୟା ପ୍ରେୟସୀ ।

ହେ ଭଗ୍ନ କୋଣାର୍କ
ଥରେ ଚାହିଁ ଦେଖ
ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା ନୟନକୁ ।

ଗର୍ଜୁଛି ଜର୍ଜରେ
ନିର୍ମମ ପ୍ରହାରେ
ଫେରିନି ସେ ତା'ପଛକୁ ।

ଚନ୍ଦ୍ରଭାଗା ହୀନ
ଅର୍କ କ୍ଷେତ୍ର କାହିଁ !
କାହିଁ ଉତ୍କଳ ଗୌରବ ?

ଉଭୟଙ୍କୁ ମୋର
କୋଟି ନମସ୍କାର
ହେ ମୋର ମାଟି ସୌରଭ !


Rate this content
Log in