Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta kumar Hota

Others

3  

Prasanta kumar Hota

Others

ତୋରକଥା ଶୁଣି ଥାଉ ସନ୍ତୋଷରେ ଚିତ୍ତ

ତୋରକଥା ଶୁଣି ଥାଉ ସନ୍ତୋଷରେ ଚିତ୍ତ

1 min
178


ପାଦ ପ୍ରକ୍ଷାଳନ କରିଲା କୈବର୍ତ୍ତ

ନିମିଷକେ ହେଲା ଖ୍ୟାତ

ତୋର ଦୟା ରେଣୁ କଳି କେ ପାରିବ

ପରମାଣୁ ପରି ବ୍ୟାପ୍ତ

ଅନନ୍ତ ଅସୀମ ଆହେ ଅରୂପ ଅବ୍ୟକ୍ତ

ତୋର କଥା ଶୁଣି ଥାଉ ସନ୍ତୋଷରେ ଚିତ୍ତ ।

କାହିଁକି କରୁଛ ପର ପରି ମୋତେ

ମୁଁ କି ନୁହେଁ ତୋର ଭକ୍ତ

ଗୋବିନ୍ଦେ ସଙ୍ଗତି ହେବି ବୋଲି ଭାବି

ହେଉଛି ମୁଁ ଅବହିତ

ଅନନ୍ତ ଅସୀମ ଆହେ ଅରୂପ ଅବ୍ୟକ୍ତ

ତୋର କଥା ଶୁଣି ଥାଉ ସନ୍ତୋଷରେ ଚିତ୍ତ ।

କେତେ ପ୍ରକାରରେ ଭୋଗ ମୁଁ ଯାଚୁଛି

ହେଉନାହଁ କାହିଁ ତୃପ୍ତ

ଦାସିଆ ଭୋଗକୁ ଆସି ନେଇଗଲ

ଦେଉ ଦେଉ ତାର ହସ୍ତ

ଅନନ୍ତ ଅସୀମ ଆହେ ଅରୂପ ଅବ୍ୟକ୍ତ

ତୋର କଥା ଶୁଣି ଥାଉ ସନ୍ତୋଷରେ ଚିତ୍ତ ।

ଆଶାର କିରଣ ଝଲସୁଛି ମୋର

ଚେଷ୍ଟା କରେ ଅବିରତ

ଅସଫଳ ପାଇଁ ନାହିଁ ମୋର ଡର

ପ୍ରଭୁ ପାଦ ମୋର ଲକ୍ଷ୍ୟ

ଅନନ୍ତ ଅସୀମ ଆହେ ଅରୂପ ଅବ୍ୟକ୍ତ

ତୋର କଥା ଶୁଣି ଥାଉ ସନ୍ତୋଷରେ ଚିତ୍ତ ।

ପ୍ରଶାନ୍ତ କୁମାର ହୋତା


Rate this content
Log in