Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

କହ ଏବେ ତୋର ଖବର କିସ !

କହ ଏବେ ତୋର ଖବର କିସ !

1 min
108



କହ ଏବେ ତୋର ଖବର କିସ ,

ଦେଖା ନ ଥିଲା ତ ହେଲା ଦି' ମାସ ।

ଦେଇଥିଲୁ ଡିମ୍ବ ବସାଟି ଗଢ଼ି ,

ଛୁଆ ଫୁଟି ଶିଖିଲେଣି କି ଉଡ଼ି !!


ତାଙ୍କ ଯତନରେ ବ୍ୟସ୍ତ ତୁ ରହି ,

ଭଲ ମନ୍ଦ ମୋତେ ପାରିନୁ କହି ।

ତୋ ଆଖପାଖର ଖବର କହ ,

ଦେଖା ହେଇନି ତ ଢମଣା ସହ !!


ସେଥରକ ତୋର କଲା କି ଦଶା ,

ଅଣ୍ଡାଖାଇ ପରା ଭାଙ୍ଗିଲା ବସା !!

ଏଥରକ ଅଛି ମୋ ପଛେ ପଡ଼ି ,

ଛପି ଛପି ଏଣେ ଆସୁଛି ମାଡ଼ି ।


ପିଲାଙ୍କୁ ଯୋଗାଇ ନିତି ସୁରକ୍ଷା ,

ହାବୁଡ଼ରୁ ତା'ର କରେ ମୁଁ ରକ୍ଷା ।

ସଞ୍ଚି ରଖିଅଛି ଆହାର ଯାହା ,

ଖାଉଅଛୁ ଏବେ ସଭିଏଁ ତାହା ।


ଗାତଟାରେ ପଡ଼ି ରହିବୁ କେତେ,

ଦେଖାହେଲୁ ବୋଲି କହୁଛି ତୋତେ ।

ମୂଷା ବୋଲି କିଆଁ ଡରିବି କହ ,

ପ୍ରତିକାର ତା'ର କହୁଛି ରହ ।


ନେଉଳ ଭାଇକୁ କହିବୁ ଦୁଃଖ ,

ଯାଇଥିଲା ଆର ଜଙ୍ଗଲ ପାଖ ।

ଆମକୁ ଟିକିଏ କରିକି ଆହା ,

ଏ ବିପଦବେଳେ ହେବ ସେ ସାହା ।


Rate this content
Log in