Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

ହେ ପ୍ରଭୁ, ବିଧାନ କରତା

ହେ ପ୍ରଭୁ, ବିଧାନ କରତା

1 min
6.9K


ଜୀବନର ତୃତୀୟ ପାଖୁଡା,

ବିତିଗଲା,

ବିତି ସରିଗଲା ।


ଅବଶିଷ୍ଟ ଚତୁର୍ଥ ସାରଣୀ,

ତୁମଠାରେ,

ସମର୍ପିତ ହେଲା ।


ମନା ନାହିଁ, ସର୍ବାଗ୍ରେ ଈଶ୍ୱର,

ସୃଷ୍ଟିକର୍ତ୍ତା,

ସୃଷ୍ଟିର ନିୟନ୍ତା ।


ମୋ'ପାଇଁକି ତୁମେ ମୋ'ସର୍ବସ୍ବ,

ଜାଣେନା ମୁଁ,

ଯଥା କି ଅଯଥା ।


ତୁମ ପାଇଁ ବାଇଶି ପାହାଚ,

ମୋ'ପାଇଁକି,

ମାତ୍ର ଚାରିଗୋଟି ।


କେଇଟା ମୁହୂର୍ତ୍ତ ଅଛି ବାକି,

ଲୋଡ଼ା ହେବ,

କେଇ ଖଣ୍ଡ କାଠ।


ତୁମ ପାଇଁ ଷାଠିଏ ପଉଟି,

ମୋ' ଉଦରେ,

କ୍ଷୁଧାର ଜ୍ବଳନ ।


ତୁମ ଆଗେ ସଞ୍ଜବତୀ ଜଳେ

ମୋ' ଦୁଆରେ

ଆଲୁଅ ସପନ ।



ନଭଶ୍ଚୁମ୍ବୀ ତୁମ ଶ୍ରୀ ମନ୍ଦିର,

ଚାଳ ଖଣ୍ଡେ,

ମୋ' କପାଳେ କାହିଁ !


ଅଛି ତୁମ ରତ୍ନ ସିଂହାସନ,

ମୋ'ପାଇଁକି,

ଭୁମି ଶେଯ ନାହିଁ ।


ଆହେ ପ୍ରଭୁ,ବିଧାନ କରତା,

ଅଦଭୁତ,

ତୁମରି ବିଧାନ ।


କେତେ କର ପାତର ଅନ୍ତର,

ଜାଣି ଶୁଣି,

ମୁଁ ତୁମ ସନ୍ତାନ ।


କୁହ ତେବେ କିବା ପ୍ରତିଷ୍ଠିତ

ସାମ୍ୟବାଦ,

ମାନବେ ମାନବେ !


ଚାଲିଥାଉ ଉଚ୍ଚ ନୀଚ ପଣ

ବଞ୍ଚେ ମୁହିଁ

ଅଭାବେ ଅଭାବେ ।


Rate this content
Log in