Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

କବି ଲେଖନୀର ଫୁଲଟିଏ ମୁହିଁ

କବି ଲେଖନୀର ଫୁଲଟିଏ ମୁହିଁ

1 min
108


କବି ଲେଖନୀର
ଫୁଲ ଟିଏ ମୁହିଁ
ସରମି ଯାଏ ଲେଖାରେ ।

ତା'ହାତ ତୁଳୀର
ମୃଦୁ ପରଶରେ
ନରମି ଛପେ ମନରେ ।

ମଉଳା ହେଲେବି,
ଚନ୍ଦ୍ରମା ମନରେ
ସଜ ଫୁଟା ନୀଳ କଇଁ ।

ଫଟା ବଇଁଶୀ ଟା
ତୁମ ଓଠ ଧାରେ
ଚୁମେ ସାତ ସୁର ଦେଇ ।

ମୋ'କବିତା କୋଳେ
ଫୁଲ ଖାଲି ନୁହଁ
ନୀରବ ଓଠ ଇସାରା ।

ବଉଳ ବାସ୍ନା ବି
ଫିକା ପଡିଯିବ
ପ୍ରୀତି ମହକ ଅସରା ।

ରହିଛ ଗୋ ପ୍ରିୟା
ରହିଥିବ ତୁମେ
ମୋ' ତୁଳୀ,ମୋ'ହୃଦୟରେ ।

ଝାଉଁଳିବାକୁ ମୁଁ
ଦେବି ନାହିଁ କେବେ
ଅଙ୍କ ଅଙ୍କିବି ଆଖିରେ ।

ସତ କହିଲ ଗୋ
ନୀଳ କଇଁ ମୋର
ମୋ'ଜୀବନେ ଆସିଗଲ ।

ଗୋପନେ ଗୋପନେ
ଅଜଣତେ ମୋର
ହୃଦୟକୁ ଭିଜାଇଲ ।

କଇଁ କେବେ କ'ଣ
ମଉଳା ସପନେ
ହଜି ଲୁଚି,ହଜିଯାଏ ?

ହୃଦ ଆଇନାରେ
ଚୁମ୍ବନ ଚିବୁକେ
ସୁରଭି ସମର୍ପି ଦିଏ ।

ନାୟିକା ଗୋ ମୋର
ନୀଳ କଇଁ ତୁମେ
ମଲା ଜହ୍ନ କେବେ ନୁହଁ ।

ଜାଣେନା, ମୁଁ ତୁମ
ନାୟକ କି ନୁହେଁ
ତଥାପି ମୋ'ପ୍ରେମେ ରୁହ ।

ସେ ପ୍ରେମରେ ଅଛି
ଅଲିଭା ଆସକ୍ତି
ଅତ୍ମୀୟତା ଚିରନ୍ତନ ।

ଜହ୍ନ ଗୋ ମୋ'ର
ମୋ'ତୁଳୀ ପରଶେ
ହୃଦୟେ ଆସୁ ସ୍ପନ୍ଦନ ।

ଜହ୍ନ ଗୋ,ତୁମରି
ଜୋଛନା ହଜିନି
ହଜିବାକୁ ବି ଦେବିନି ।

ତୁମ ଇସାରାରେ
ତୁମକୁ ସଜାଇ
ତୁମ ମନ ନେବି କିଣି ।
ସୂଚାଇ ଦିଏ ଗୋ
ପ୍ରିୟ,ପ୍ରିୟତମ
ତୁମ ସରହତ ଇଏ ।

ନୀରବେ ନୀରବେ
ଜଣାଇ ଦିଏ ସେ
କେତେ ସତେ ଭଲ ପାଏ ।


Rate this content
Log in