Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shiba Charan Mahapatra

Others

2  

Shiba Charan Mahapatra

Others

ଆସ ହେ ବରଷା ଆସ

ଆସ ହେ ବରଷା ଆସ

1 min
232


ଉତ୍ତପ୍ତ ହୋଇଲା ଧରିତ୍ରୀ ବଖରା 

ଦିବାକର ତପ୍ତ ତାପେ 

ଲଳିତ ପଲ୍ଲବୁଁ ଲିଭିଲା ଲାବଣ୍ୟ  

କୁହ କେଉଁ ଅଭିଶାପେ l


ନିରସ ଶ୍ରୀ ଅଙ୍ଗେ ସ୍ୱେଦ ସ୍ନାନ ନେଲେ

ଜଗତ ମୋହନ ପତି

ବିରହ ଜ୍ୱଳନେ ରଜବତୀ ମାଟି

ଜ୍ୱୋତ୍ସା ରେ ପତାଏ ଛାତି l


ବିବିଧ ପ୍ରସୂନ ଦୃମ ବଲ୍ଲୀଗଣ

କୀଟ ପତଙ୍ଗାଦି ଜୀବ

ଶୁଷ୍କ ଓଠରେ ଜଳାଧାର ସର୍ବ 

କାନ୍ଦେ ସରସୀ ରାଜୀବ l


ଘନ ଆସାର ବଉଦ ଚାଦରେ 

ଢାଙ୍କିଦେ ଦିବା ସୁରୁଜ 

ଘନ ଘନଶ୍ୟାମ ପ୍ରକୃତି ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ

କୁହୁକେ ବୁଣୁ ମୁରୁଜ l


ମହକେ ମହକି ଉଠୁ ମହା ମହି 

ଦୁର୍ବାଦଳ ଦଳ ତାର

ସ୍ଥାବର ଜଙ୍ଗମ ନବଦ୍ୱୀଜ କୀଟ

ଦୃତ ପ୍ରସାରୀ ଶରୀର l


ସରଣୀ ରାଜୀବ ଆତ୍ମା ବିରାଜିବ

ମଧୁଶାଳା ଭବଧାମ

କାନ୍ତ କାନନେ କାଦମ୍ବିନୀ ସ୍ପର୍ଶ  

ସୃଜିବ ସୁଷମା ପ୍ରେମ l


ପୁଲକିତ ଧରା ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ ହେବ

ମୁଦ୍ରିତ ପଲକ ମେଲି

ପୃଥ୍ବୀ ଉରସ ଅମିୟ ପରସ

ସିଞ୍ଚିବ ଯୌବନ ଖୋଲି l


ଦଗ୍ଧ ଶରୀର ପ୍ରଶମିତ ହୋଇ

ଉଛ୍ଛ୍ୱସିତ ଆଶା ବଲ୍ଲରୀ 

ବର୍ଷା ବରଣେ ପ୍ରଣୟ ଆସିବ

ବାଲ୍ୟଚପଳତା ଧରି l


ଆସ ହେ ବାରିଦ ବାରିଧାରା ନେଇ

ରଖ ତୁମ ବଡପଣ 

ଉଛୁର କରିଲେ ତୁମ୍ଭ ଆଗମନ

ଜଳାଇବ ଏ ତପନ l



Rate this content
Log in