Nayana Kumar Mohanta

Others

2  

Nayana Kumar Mohanta

Others

କୋଠର ଆକାଶ- ମାଟି'ର ଗୋଲାପ

କୋଠର ଆକାଶ- ମାଟି'ର ଗୋଲାପ

1 min
310



ମାଟି'ରେ--

କୁଢ-କୁଢ ସପନ,

ଘାସ-ଫୁଲ'ରେ

ପାରିଜାତ'ର ମାୟା,

ସମ୍ମୋହନ'-ବର୍ନ-ବିଭା,

କୁଆଁରୀ-ଗୋଲାପ'ର-

ମସୃଣ-ଗଂଡ'ରେ......!!

ନିର୍ନିମେଷେ ଚାହିଁ'ଥାଏ

ଆକାଶ ଆଖିରେ,...!

ପ୍ରେମ-ନିବେଦନ ଅବା

ଆଖି'ର ଇଂଗିତେ....??

ଆକାଶ ବି:-

ଅବନମିତ,..

ଅହଂ-ହୀନ...ବିଶାଳତା-

ଖୁଦ୍ରେ ସମାହିତ...

ଚୁମି'ଯାଏ-

    କଅଁଳ-ପାଖୁଡା,

ଗୋଲାପ'ର-

     ବିକଚ-ଉତ୍ସବେ....!!

ଫିଟି'ଯାଏ-

   ରଂଗ'ର ମେଲଣ,

ଲାଜବଂତୀ

   ଗୋଲାପ'ର ଓଠେ...###

ନିଶିଥ'ରେ ଯେବେ-

      ମେଲାଣି-ବେଳା'ରେ,

ଥପ-ଥପ ଆକାଶ'ର-

       ଲୁହ' ଶିଶିର'ରେ

ଓଦା-ହେଲା ଗୋଲାପ'ର-

       ଅଭିମାନିନୀ ଚିବୁକ

ପିଇ'ଗଲା-

     ତୃଷାତୁରା-ଓଠ......

ଫେରିବ କି ନାହିଁ-

     ଅତିକ୍ରମି-ପଥ

       ଦୂର ମହାକାଶୁ...####

ଝାଉଁଳେ ଗୋଲାପ-

      ଫେରେ'ନି ଆକାଶ,

ଅଂତର-ରୋଦନ

ଭେଦି ପାରେ ନାହିଁ-

ଆକାଶ'ର ସୀମା-ସରହଦ....###

ଏଇ କି ସେ ପ୍ରେମ'ର ନୀଳୟ

ମାଟି ଓ ଆକାଶ:-

ନବନୀତା 'ନାରୀ'

ଭାବେ-ବଶ-

    କୋଠର ପ୍ରକୃତି....?

ଫେରି-ଆସେ ଦିନେ

କୋଠର ଆକାଶ'-

ବରଷଇ-ବାରି

    ପ୍ରଳୟ-ତାଂଡବେ

ମୂମୂର୍ଷୁ-ଗୋଲାପେ,..

         ସଂଜୀବିତ କରି

         ଗୋଲାପ-ବୁକୁରେ

          ନବ-ଉନ୍ମେଷ ଓ

          ସଂଗମ'ର ଆଶା.......####

ବିଭୁ-ଦତ୍ତ-

   କୋମଳ ପରାଗ

    କୁଂତି-ରାଜ'ଜେମା-

ସେବି ମୁନୀ-ପଦ,

     ଲଭି'ଥିଲେ-

ଇଚ୍ଛା-ଆବାହନୀ

      ବର' ସେ ବିଶେଷ.....

ଆଜି:-

ଏଇ କି ସେ ନାରୀ-

କଟି-ପୂର୍ନ-କୁଂଭା

       ନୀରଦା-ସକୁଂତଳା...?

ହାସ୍ୟ-ଲାସ୍ୟ ମୟୀ

      ରାଜା ଦୁଷମଂତ ବୁକେ

       ରଚି-ଥିଲା-

ପ୍ରେମ'ର ପଂକଜ....!!..###

କୋମଳାଂଗୀ ନାରୀ-

        ବଶେ ଏ ପ୍ରକୃତି...??

ହେଲେ----

ଶିରୀଷ-କୁସୁମ ତନୁ'ଯାର-

        ଅବଳା-ଦୂର୍ବଳା,

ଅନିଚ୍ଛା'କୃତ ପାପ-ପଂକେ-

          ହୁଅଇ ପଂକିଳ-

          ପାଇବ କି ସମ-ଅଧିକାର

           ପାଷାଣୀ-ଅହଲ୍ୟା.....??##

                       ନୟନ


Rate this content
Log in