Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijay Prusty

Others

3  

Bijay Prusty

Others

ବେସୁରା ଗୀତି-୭୦୩

ବେସୁରା ଗୀତି-୭୦୩

1 min
6.8K


କାହିଁକି ଆସିଛ ବର୍ଷା ଗୋ ତୁମେ

କାହିଁକି ଯାଉଛ ଝରି

କାହାର ଭିଜାଅ ଆଖିପତା ତୁମେ

କା'ର ସୁଖ ନିଅ ହରି  ॥

କା ହୃଦୟେ ତୁମେ ରିମ ଝିମ ସ୍ଵରେ

ପ୍ରୀତି ମହ୍ଲାର ଗାଅ

କା ହୃଦୟେ ଭର ବେଦନା ର ସ୍ଵର

କା ଆଖିରେ ଦିଅ ଲୁହ  ॥

ବର୍ଷା ଗୋ ତୁମେ ଭିଜା ଭିଜା ମାଟି

ଭିଜା ଭିଜା ସ୍ଵପ୍ନ କାର

ବର୍ଷା ଗୋ ତୁମେ ବିରହୀ ପ୍ରାଣ ର

ଅଭିମାନ ହୃଦୟ ର ॥

ତୁମେ ଆସିଗଲେ ଉଛୁଳେ କା ପ୍ରାଣ

ମିଳନ ମଧୁର ତାନେ

କା କଣ୍ଠରୁ ଶୁଭେ ବେଦନା ବିଧୁର

ସ୍ଵରଟିଏ ପ୍ରତିକ୍ଷଣେ  ॥

ବର୍ଷା ଗୋ ତୁମେ ଆସିଅଛ ଯଦି

ନେଇ ଯାଅ ସବୁ ଦୁଃଖ

କଠିନ ପ୍ରାଣ କୁ ତରଳାଇ ଦିଅ

ଦେଇ ଯାଅ କିଛି ହସ  ॥


Rate this content
Log in