Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dipti lekha Mishra

Others

5.0  

Dipti lekha Mishra

Others

ସୁନ୍ଦର ସପନ

ସୁନ୍ଦର ସପନ

1 min
223



ଆଜି ମୁଁ ସୁନ୍ଦର ସପନ ଦେଖୁଛି

ନିବୁଜ ମୋ ନୟନରେ

ଖୋଜୁଛି ଢେର ସାରା ସୁଖ ସମୁଦ୍ର

ରାତିର ଅନ୍ଧକାରରେ ।

ସତେ ଅବା ମୁଁ ଏକ ରାଜକୁମାରୀ 

 ଯାଇଛି ନିଦ୍ରା ଶାନ୍ତିରେ

ମୋ ଚାରିପାଖରେ ହସୁଛି ପ୍ରକୃତି

ଶୋଇଛି ମୁଁ ପଲଙ୍କରେ ॥

ଯେତେ ଦୁଃଖିରଙ୍କୀ ଅଛନ୍ତି ଜଗତେ

ସଭିଏଁ ଶିଖିବେ ଯାଦୁ

ଯେତେ ଧନଗର୍ବୀ ଅଛନ୍ତି ସଂସାରେ

ସଭିଏଁ ହେବେରେ ବୁଦୁ ॥

ନାରୀ ପାଇଁ ନଥିବ ଦୁଃଖ ପାହାଡ

ପୁରୁଷ ନ ହେବେ ବାୟା

ଆଇନ କାନୁନ କିଛି ବି ନଥିବ

ଛାପା ହେବ ଖାଲି ଛାୟା ।

   


Rate this content
Log in