Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhakanta

Others

3  

Abhakanta

Others

ଶଗଡ଼ିଆ ଭାଇ ହୋ...

ଶଗଡ଼ିଆ ଭାଇ ହୋ...

1 min
13.4K


ଶଗଡ଼ିଆ ଭାଇ ହୋ...

 

ଆଭାକାନ୍ତ ମହାନ୍ତି

 

       ଶଗଡ଼ିଆ ଭାଇ ହୋ...

       ବଳଦଙ୍କୁ ହାଙ୍କ ଧୀରେ,

ଖଲିଆ ହୋଇଛି          ବଳଦ ପଟେ ମୋ

       ଧୀର ହୁଏ ଚାଲିବାରେ । ୦ ।

 

ବାଟଟା ଭୂତିଆ ଲାଗିଲାଣି ଏବେ

       ମନରେ ଛାଉଛି ଶଙ୍କା,

ବେଶି ଦୂର ତୁମେ ଆଗେଇ ଗଲେ ମୁଁ

       ହୋଇଯିବି ସିନା ଏକା,

ଆଜିକାଲି ବାଟୁ ସହଜ ନୁହଇଁ

       ଗାଡ଼ିଗୁଳା ଚିହ୍ନିବାରେ । ୧ ।

 

ନଇଁଆସେ ସଞ୍ଜ, ଡିବିରିରେ ମୋର

       ଅଳପ ରହିଛି ତେଲ,

ଚାଲିବାକୁ ହେବ ଠିକଣା ଯାଏଟି

       ଘୋଟୁ ବି ଅନ୍ଧାର ଝୁଲ,

   ବଢୁଛି ମୋ ଶଙ୍କା, ହୋଇଗଲେ ଏକା

       ରହିବ କି ସଂସାରରେ ?  ୨ ।

 

ବାଟସାରା ଗାଆଁ ଶୋଇପଡ଼ିଛନ୍ତି

       ନାହିଁ କେହି ଚିହ୍ନିବାକୁ,

ଅନ୍ତରରେ କଥା ଫାଟିପଡ଼ିଲେ ବି

       କହିବି କୁହ କାହାକୁ,

ପଦ ପୂଜେ ପାଦ, ବେସୁଧ ବି ଛନ୍ଦ

       ଆଜିର ବତାସୀ ସୁରେ । ୩ ।

 

ନୂଆସାହି, ବିଡ଼ାନାସୀ, କଟକ-୭୫୩୦୧୪

ଫୋନ୍-୯୦୪୦୦୦୩୧୦୧

*****


Rate this content
Log in