Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

ଶବ୍ଦରାଗର ଅଞ୍ଜଳି

ଶବ୍ଦରାଗର ଅଞ୍ଜଳି

1 min
797


ପୁରସ୍କାର ପାଇଁ ଆଶା ମୁଁ ରଖେ ନି
ମୋ'ପ୍ରିୟ ପାଠକ
ମୋ'ନିଜର ଉପହାର !

ତାଙ୍କ ଲେଖନୀରୁ ଝରି ଯାଉଥିବା
ମୃଣାଳ ମନ୍ତବ୍ୟ
ମୋ'ପାଇଁ ଅଲିଭା ଗାର ।

ମନ୍ତବ୍ୟ ନୁହେଁ ସେ ମୃଣ୍ମୟୀ ମମତା
ପ୍ରେରଣା ପାର୍ବଣ
ପୁନର୍ବସୁ ପତାଞ୍ଜଳୀ ।

ଶବ୍ଦରେ ଶବ୍ଦରେ ଅର୍କରେ ଅର୍କରେ
ମର୍ମେ ମର୍ମେ ଦିଏ
ଶବ୍ଦରାଗ ର ଅଞ୍ଜଳି ।
ମୋ'କବିତା ଝର କବିତା ନୁହେଁ ସେ
ଆତ୍ମାରୁ ଆପ୍ଲୁତ
ଦିଗ୍ ବିଜୟୀ ଦିଗଙ୍ଗନା ।

ପରିବର୍ତ୍ତନର ପ୍ଲାବିତ ସୁଅରେ
ସ୍ନେହରେ ପ୍ରେମରେ
ସଜାଏ ନୂଆ ଦୁନିଆଁ ।

ପ୍ରତିଯୋଗିତାର ଏ ବଡ ସହର
ଦୁର୍ବାର ଦ୍ବନ୍ଦ୍ୱରେ
ସମ୍ମୋହନୀ ବିଭୀଷିକା ।

ଅକୀଞ୍ଚନ ମାତ୍ର ମୁଁ ପଳାସ ପତ୍ର
ଏ ମହା ଦୌଡ଼ରେ
ସଂଗ୍ରାମୀ ମଣିଷ ଏକା ।

ସଂଗ୍ରାମ କରୁଛି ସଂଘର୍ଷ ବଳୟେ
ଆଶା ମୁଁ ରଖିନି
ପାଇବି ମୁଁ ପୁରସ୍କାର ।

ଅପେକ୍ଷା କରିନି ଆଙ୍କି ମୁଁ ଚାଲିଛି
ସୂକ୍ଷ୍ମ ମୋ' ତୁଳୀରେ
ବାଢିବାକୁ ସୁସଂସ୍କାର ।

କର୍ମ କରିଯିବି ନିରାଶ ନ ହେବି
ପାଠକଙ୍କ ପାଇଁ
ମୋ'କବିତା ଶୁଦ୍ଧ ଜଳ ।

ସେଇ ଶୁଦ୍ଧ ଜଳ ଅନ୍ୟ କିଛି ନୁହେଁ
ମୋ' କବିତା ଆଉ
କବିତାମୃତ କଲ୍ଲୋଳ ।

ସମ୍ମାନ ଆଶାରେ ପ୍ରତିଦ୍ବନ୍ଦ୍ବିତାରେ
ଦୌଡିବି ଦୌଡିବି
ସେ କଳ୍ପନା କଳ୍ପି ନାହିଁ ।

ଯେବେ ମୋ କବିତା ନିଃସ୍ୱାର୍ଥ ବନିତା
ସମ୍ମାନ ମିଳିବ
ଭାବିବାକୁ ବେଳ କାହିଁ !

ହେ ମୋର ପାଠକ ସମ୍ମାନ ରକ୍ଷକ
ଭାବରେ ଭାବରେ
ଶବ୍ଦ ଦୁଇ ଲେଖିଦେବ ।

ତାହା ହିଁ ସମ୍ମାନ ମୋ' ପାଇଁ ଅମ୍ଳାନ
ମରଣୋତ୍ତରେ ବି
ମୋ' ଜୀବନ ଧନ୍ୟ ହେବ ।


Rate this content
Log in