Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

3  

Ram Prasad Bisoi

Others

ସଂଳାପ-୯୨

ସଂଳାପ-୯୨

1 min
6.6K


ସଂଳାପ-୯୨
 
ଅନୁଭୁତିରେ କବିତା ,
କବିତା ଆସର
କିଛି ନୂତନ ପ୍ରତିଭାଙ୍କ ପ୍ରତିଭା ପ୍ରଦର୍ଶନ,
କିଛି ବରିଷ୍ଠ କବିଙ୍କ ମାର୍ଗଦର୍ଶନ,
ଜୀବନ ସାହିତ୍ୟ ନା ସାହିତ୍ୟ ଜୀବନ,
କେବଳ ସୀମିତ ନୁହେଁ
ଏକ ପ୍ରଶ୍ନରେ-----------------!
 
ଜୀବନ ଆରମ୍ଭ 
ଯଦି
ପ୍ରକୃତି ଓ ପୁରୁଷର ମିଳନରେ
ତା ହେଲେ ସେ ମିଳନ ସ୍ୱର ନୁହେଁ କି ? ସାହିତ୍ୟ-------!!
 
ଗର୍ଭାଶୟରେ ଚଳ ଚଞ୍ଚଳ
ଶିଶୁ,
ଯେଉଁ ପୁଲକ ଦିଏ, ମା ଟି କୁ,
ମା ର ପୁଲକିତ ଆତ୍ମାଟି,
ନୁହେଁ କି ? ସାହିତ୍ୟ------!!!
 
ମାତାଟି ର ଅସହ୍ୟ ପ୍ରସବ ବେଦନା,
ସେ ବେଦନାର ଲୁଚି ରହିଥିବା ନୂତନ ସମ୍ପର୍କର ସ୍ୱପ୍ନ
ନୁହେଁ କି ? ସାହିତ୍ୟ-------!!!!
 
ମାତୃ ଗର୍ଭରୁ ନିଃସୃତ,
ସଦ୍ୟ ପ୍ରସବିତ 
ଶିଶୁଟିର ପ୍ରଥମ ରୋଦନ 
ଯଦି ବର୍ଣିତ ନାଦବ୍ରହ୍ମ ରୂପେ,
ତା ହେଲେ ସେଇ ନାଦ
ନୁହେଁ କି ? ସାହିତ୍ୟ-----!!!!!
 
ଅନୁଭୁତିରେ 
କବିତା ଓ କବିତା ଆସର
ଏକ ସୁନ୍ଦର ପରିକଳ୍ପନା
ଜୀବନରେ
ଯାହା ଦେଖାଇ ନ ପାରନ୍ତି
ଈଶ୍ୱର
ବୋଧେ ଦେଖାଇ ଦିଅନ୍ତି
ଜଗତକୁ ସାହିତ୍ୟକ
କବି,ଲେଖକ ମାଧ୍ୟମ 
ନୁହେଁ କି ?
କେବଳ ସାହିତ୍ୟ--!!!!!!
 
ସାହିତ୍ୟ ଓ ତୁମ ସୈକିତ ,
ଜୀବନ ଛଡା କିଛି ନୁହେଁ ତ,
ଯଦି
ଜୀବନ-ସାହିତ୍ୟ
ତାହେଲେ
ସାହିତ୍ୟ ନୁହେଁ କି ? ଜୀବନ-------!!!!!!!
 
©®କାଶ୍ୟପ, ରାୟଗଡା ।


Rate this content
Log in