Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Abhakanta

Others

3  

Abhakanta

Others

କିଶୋରପଣରେ ପହିଲି ପୁଲକ

କିଶୋରପଣରେ ପହିଲି ପୁଲକ

1 min
6.9K


କିଶୋରପଣରେ ପହିଲି ପୁଲକ

 

ଆଭାକାନ୍ତ ମହାନ୍ତି

 

କିଶୋରପଣରେ ପହିଲି ପୁଲକ

       ପହିଲି ନୟନ ଭାଷା

ପହିଲି ସପନ, ପହିଲି ପ୍ରଣୟ

       ପହିଲି ମିଳନ ନିଶା । ୦ ।

 

ଭୁଲିହେବନାହିଁ ଜୀବନଟା ସାରା

ମାରୁ ବି ସମୟ ଯେତେ ପଇଁତରା

ଶିରିଶିରି ଶତ ସୁଖର ସାରଣୀ

ସାରୁ ସହସ୍ରରେ କରି ଖିନିଭିନି

ଭୁଲି ନୁହେଁ କେବେ ସଂସାର ଜଞ୍ଜାଳେ

       ବେଦନାର ଚଉତିଶା । ୧ ।

 

କିଶୋର ବେଳର ସେଇ କଷି କଥା

ବୁଣିଥିଲା ଯେଉଁ ହୃଦୟେ ମମତା

ଶୁଖିଥାଉ ଆଜି ସୁଖର ସନ୍ଧାନେ

ବଳି ପଡୁଥାଉ ବୟସ ବିଧାନେ

    ଏକାକୀ ଅନ୍ତର ସାଥୀଟିଏ ସେହି

       ଜୀବନର ପରିଭାଷା । ୨ ।

 

ଯେତେ ଅହଂକାର ଯେତେ ଅଭିମାନ

ଯେତେ ନିନ୍ଦା, ସ୍ତୁତି, ଯେତେ ଗୁଣଗାନ

ସକଳ ସାମର୍ଥ୍ୟ ଯେବେ ହେବ ବ୍ୟର୍ଥ

ତେବେ ବୁଝିହେବ ଜୀବନର ସତ୍ୟ

ବୁଦ୍ଧି ବ୍ୟତିବ୍ୟସ୍ତେ ସେ ପହିଲି ସ୍ମୃତି

       ବତାଇବ ଦିବ୍ୟ ଦିଶା । ୩ ।

 

ନୂଆସାହି, ବିଡ଼ାନାସୀ, କଟକ-୭୫୩୦୧୪

ଫୋନ୍-୯୦୪୦୦୦୩୧୦୧

*****


Rate this content
Log in