Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

जब से तुम गई

जब से तुम गई

1 min
142



मिर्च का तीखापन

मक्खन की कोमलता

शहद की मिठास

नींबू की खटास

चावल की प्यास

मसालों की महक

प्रेशर कुकर की चहक

खिचड़ी के खाद्य पदार्थों-सा अपनापन

सब कुछ चला गया

जब से तुम गई

जिंदगी बेस्वाद हो गई है।



Rate this content
Log in