Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhumita Mishra

Others

3  

Madhumita Mishra

Others

ଯାଃ..

ଯାଃ..

2 mins
11.9K



ହଇରେ କରୋନା ତୁ କାଇଁ କାନ୍ଦୁଛୁରେ ?

ତୋର ପୁଣି କି ଦୁଃଖ ଅଛି !

ଏ ମୋର ଏ ମୋର ଲକ୍ଷଣ ଦିଶେନା କିଛି ?


ହଇରେ ଲକ୍ଷଣ ତୁ କାଇଁ ଦିଶିଲୁନି ?

ଏବେ କିଏ ରୋଗୀ କେମିତି ଜାଣିବା !

ଏ ମୋତେ ଏ ମୋତେ କିଟ୍ ଯେ କ୍ଲିନ୍ ଚିଟ୍ ଦେଇଛି !


ହଇରେ କରୋନା ତୁ କଣ କରିବୁ ଏବେ ?

କେମିତି ନିଜକୁ ଖୋଜିବୁ ?

ଏ ମୁଁ ଏ ମୁଁ ଯେ ସେଇ କଥାକୁ ଭାବୁଛି !


ତୁ ପରା ଅବିନାଶୀ ସତରେ ଅବିଶ୍ବାସୀ ?

ଯାଉନୁ ହୋଇ ପରଦେଶୀ ?

ଏ ମୁଁ ଯେ ଏ ମୁଁ ଯେ ସେଇକଥା ହିଁ ଭାବୁଛି !


ହଇରେ ଭୁତାଣୁ ତୁ ଟିକେ ଡରୁଛୁ କି ?

ତୋ କଣ୍ଠ ଯାଉଛି ଯେ ଶୁଖି !

ଏ ମୋତେ ଏ ମୋତେ କେହି ନ ଡରନ୍ତି ଦେଖି !


କେମିତି ଜାଣିଲୁ କହିବୁ କି ମୋତେ ?

କଣ ଯେ ଏପରି ହେଲା ?

ଭାରତକୁ ଆସି କହରେ କରୋନା ତୋର କେଉଁ ଦଶା ହେଲା ?


କୋଭିଡ ମୋ ନାମ ରେ ଆତଙ୍କ ମୋ କାମ ।

ଦେଶ ଦେଶ ବୁଲି କରେ କଲବଲ ।

ଭାରତେ ହେଲି ବଦନାମ ।


ଘରେ ରହିଲେ ସବୁ ଯେତେ କଷ୍ଟ ହେଲେ ବି !

ବାହାରେ ବୁଲିଲେ ନାହିଁ !

କିପରି ଆଉ ମୁଁ ବ୍ୟାପିବି ଏଥର ଦେହରୁ ଦେହକୁ ଡେଇଁ ?


ପ୍ରଥମେ ରହିଲେ ଘର ଭିତରେ ସବୁ !

ଏବେ କିଟ୍ ବି ହେଲା ଖରାପ !

ଯେତେ ଚେଷ୍ଟା କଲେ ଭାରତ ମାଟିରେ ଆସୁଛି ମୋ ମନେ ସନ୍ତାପ !


ଏତେ ଲୋକ ଏଠି ଭରି ରହିଛନ୍ତି !

କିନ୍ତୁ ଚାଲାକ ଯେ ସବୁ ଅତି !

ଏମାନଙ୍କୁ ସତେ ମୋ ପରି ଭାଇରସ ପାରିବନି କେବେ ଜିତି !


ଯେତେ ଆସିଲେ ବି ଆପଦ ବିପଦ !

ଭାରତେ ମୁଣ୍ଡ ନୋଇଁବ !

ଏକତାକୁ ଦେଖି ଏଠି ସଭିଙ୍କର ସତେ ତା ବୁଦ୍ଧି ହଜିବ !


ଆସିଲା ଦିନଠୁ ମୋ ନାମେ କେତେ ଯେ !

ବ୍ୟଙ୍ଗ ସବୁ କରୁଛନ୍ତି !

ଏତେ ଲୋକ ସବୁ ଆଗଭର ହୋଇ ମୋ ସହିତ ଲଢ଼ୁଛନ୍ତି !


ଏ ଦେଶ ଯେ ଅଟେ ସତେ ବୀରଙ୍କର !

ଏଠି ନିର୍ଭୟ ସବୁ ଦେଶବାସୀ !

କରୋନା ଯୁଦ୍ଧର ସିପାହୀ ସମସ୍ତେ କଷଣେ ଦିଅନ୍ତି ହସି !


ଆମେରିକା ହେଉ ସ୍ପେନ କି ଇଟାଲୀ !

ସଭିଙ୍କୁ ଗ୍ରାସିଲି ମୁହିଁ !

ଭାରତ ଆସି କିନ୍ତୁ ଦେଖ ଆଜି ମୁଁ ଯେ କାନ୍ଦୁଅଛି କଇଁ କଇଁ !


ମୁଁ କାନ୍ଦୁଅଛି କଇଁ କଇଁ

ଏଥର

ଯିବି ଏଠୁ ଶୀଘ୍ର ଧାଇଁ

ହଁ ଯିବି ଏଠୁ ଶୀଘ୍ର ଧାଇଁ ।






Rate this content
Log in