Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics Romance

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Romance

ତୁମ ଆରାଧିକା ଜଣେ

ତୁମ ଆରାଧିକା ଜଣେ

1 min
375


ତୁମରି ସାନିଧ୍ୟ ପାଇବାକୁ ଟିକେ 

ରହିଛି ମୁଁ ଦେହ ଧରି ,

ଆସ ହେ ମୋହନ ଦିଅ ଦରଶନ 

ମୋ ପ୍ରତି କରୁଣା କରି ।


କୃଷ୍ଣା ଅବା ମୀରା ସମ ନୁହେଁ ସିନା 

ତୁମ ଆରାଧିକା ଜଣେ ,

ଅନ୍ତର ଦେଇ ମୁଁ ଭଲପାଏ ଯେଣୁ

ତେଣୁ ଅଧିକାର ମଣେ ।


ମୋ ହୃଦୟେ ସଦା ନାଚେ ତୁମ ଛବି

ସେ ନୀଳଜୀମୂତ କାନ୍ତି ,

ମୋହନ ହେ ତୁମ ଭାବରେ ବୁଡ଼ି ମୁଁ

ଲଭଇ ପରମ ଶାନ୍ତି ।


ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ତୁମ ତନୁକୁ ଆଉଜି 

ଶୁଣିବାକୁ ବଂଶୀ ଧ୍ୱନି ,

ଏହି ପ୍ରତୀକ୍ଷାର ଅନ୍ତ କର ଦେବ

ହେ ମୋର ଅନ୍ତରଯାମୀ ।


ସେ ମୁରଲୀ ଧର ନବୀନ କିଶୋର

ରୂପଧରି ଏବେ ଆସ ,

ତୁମରି ମଧୁର ପରଶ ଦେଇ ମୋ 

ହୃଦୟ ବେଦନା ନାଶ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics