Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Antaryami Sahu

Children Stories Others

3  

Antaryami Sahu

Children Stories Others

ତୋ ସ୍ମୃତିରେ

ତୋ ସ୍ମୃତିରେ

1 min
240




ପ୍ରିୟIରେ ... ପ୍ରିୟ।ରେ ... ପ୍ରିୟ।ରେ ...

ମନେପଡୁ ଆଜି ତୁହି କାହିଁକି ମୁଁ ଜାଣେନା ,

ଭଲ ପାଉଥିଲୁ ବୋଲି କହିବି ମୁଁ ପାରେନା ।।


କେମିତି କହିବି ଭଲ ପାଉଥିଲୁ ବୋଲି

ବିଶ୍ୱାସରେ ମୋତେ ବିଷ ଦେଇ ଗଲୁଚାଳି. .


ତଥାପି, ପଡ଼ୁଛୁ ମନେ କାହିଁକି? ମୁଁ ଜାଣେନା

ମନେ ପଡ଼ୁଆଜି ତୁହି କାହିଁକି ମୁଁ ଜାଣେନା |


ତୋର କୋଳେ ଯେବେ ଶୋଉଥିଲି ମଥା ରଖି

ବିତି ଯାଉଥିଲା ଦିନ ତୋ ସପନ ଦେଖି ।


କେତେ ମିଠା କଥା ପୁଣି କେତେ ଖୁସି ଗପ

ଆମରି ପ୍ରେମକୁ କିଏ ଦେଲା ଅଭିଶାପ ।


ସେଥିପାଇଁ ଏକିକଲୁ

ମୁହଁ ମୋଡିଚାଲିଗଲୁ . . . 

କରି ମୋତେ ଛଳନା . .

ମନେ ପଡ଼ୁ ଆଜି ତୁହି କାହିଁକି ମୁଁ ଜାଣେନା |


ଭାବି ଥିଲି ମନେ କେତେ ଦିବା ସ୍ୱପ୍ନ ନେଇ

ମନର ମାନସୀ କରି ରଖିବି ସଜାଇ ।


କରି ପାରିଲିନି ତୋତେ ମୋ ମନର ରାଣୀ

ସେଥିପାଇଁ ତୋ ପାଖରେ ହୋଇ ଗଲି ରୁଣୀ ।


ଭାଙ୍ଗି ଦେଲୁ ସେ ସପନ

ଝୁରୁଛି ମୁଁ ରାତି ଦିନ . . . 

ହେଲେ ମନ ମାନେନା

ମନେ ପଡ଼ୁଆଜି ତୁହି କାହିଁକି ମୁଁ ଜାଣେନା

ଭଲପାଉଥିଲୁ ବୋଲି କହିବି ମୁଁ ପାରେନା ।


                              



Rate this content
Log in