Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kunja Bihari Dalai

Others

4  

Kunja Bihari Dalai

Others

ତିନୋଟି ପ୍ରଶ୍ନ

ତିନୋଟି ପ୍ରଶ୍ନ

1 min
242



ପ୍ରଶ୍ନ ତିନି ମୋର ଦେବକି ଉତ୍ତର

ପଚାରୁଛି ବନ୍ଧୁ ବୋଲି,

ଛଳନା ନକରି କୁହହେ ମୁରାରି

ପ୍ରଶ୍ନ ଗୋଡି ଥୋଇ ଦେଲି ।


ଖାଇଥିଲ ମାଟି ଦେଖାଇଲ ପାଟି

ଯେବେ ପଚାରିଲେ ମାଆ,

ନିମିଷକ ପାଇଁ ବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ଦେଖାଇ

ବୁଲାଇଲ ତାଙ୍କୁ ଭୁଆଁ ।


ଦେଖାଇ ଚାତୁରୀ ମନ କଲ ଚୋରୀ

ବୃଷଭାନୁ ଜେମାଙ୍କର,

ବଇଁଶୀ ବଜାଇ କଲ ତାଙ୍କୁ ବାଇ

ସାଜି ରସିକ ପ୍ରବର ।


ଗୋପେ ଗୋପାଙ୍ଗନା କଲ ବିବସନା

ପିନ୍ଧା ବସ୍ତ୍ର କରି ଚୋରୀ,

ଚୋରାଇ ଖାଇବା ମାଠିଆ ଭାଙ୍ଗିବା

କେମିତିକା ବାହାଦୁରୀ ।


ମିଛ, ପ୍ରେମ, ଚୋରୀ ଏ ତୁମ ଚାତୁରୀ

ଥିଲା ପିଲାଦିନ କଳା,

ଅପଯଶ ହେଲ କେଉଁ ଶିକ୍ଷା ଦେଲ

କୁହ ଆହେ ନନ୍ଦବଳା।


ଏମିତି ଉତ୍ତର ଆଶା ଅଛି ମୋର

ଛଳନା ନଥିବ ତହିଁ,

ବନ୍ଧୁଠାରେ ଯେବେ ଛଳକର ତେବେ

କଥା ହେବିନାହିଁ ମୁହିଁ ।


Rate this content
Log in