Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Alok Ranjan DASH

Others

3.8  

Alok Ranjan DASH

Others

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଓ ଜୀବନ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ଓ ଜୀବନ

1 min
239


ପୂରୁବ ଆକାଶେ ଉଇଁଲେଣି ରବି

ସତେ କି ଏକା ସେ ନୂଆ ବୋହୂ

କ କ୍ ଅ କରି କୁକୁଡ଼ା ରାବିଲା

ଉଠ ଉଠ ମଠ ନ କର ଆଉ ।


ନାଲି ଶାଢ଼ୀ ପିନ୍ଧି ଦିବାକର ସତେ

ଦିଶେ କେଡେ ମନଲୋଭା,

ରକତେ ରଞ୍ଜିତ କଳେବର ତାର

ମୁକ୍ତି ର ଅଟେ ଆଭା ।


ଧିରେ ଧିରେ ଆସେ ରଣଚଣ୍ଡୀ ବେଶ୍

କରିବାକୁ ପରା ସବୁ ସର୍ବନାଶ

ସେହି ଆଦିତ୍ୟ ର ରୌଦ୍ର କିରଣେ

ହୁଅନ୍ତି ସଭିଏଁ ଅବଶ ।


ସୁରୂଜଟା ଯେବେ ଉପନୀତ ହୁଏ

ଜୀବନର ସାୟଂ କାଳେ,

ପ୍ରାୟଶ୍ଚିତ କରେ ନିଜ କୁକର୍ମ ର

ଆପଣା ମୃତ୍ୟୁ ବେଳେ ।


ଏକା ଆସିଥିଲା ଏ ଧରା ପୃଷ୍ଠକୁ

ନୁଆବୋହୁ ହୋଇ ସେଇ,

ପ୍ରଚଣ୍ଡ ତାପେ କରେ ଯେ ଅଵଶ

ସେ ସୁରୂଜ୍ ଯେ କାହିଁ ?



Rate this content
Log in