Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବି. ନିରୁପମା

Classics Drama

5.0  

ବି. ନିରୁପମା

Classics Drama

ସୁଖେ ବିଭୁନାମ ଘୋଷ

ସୁଖେ ବିଭୁନାମ ଘୋଷ

1 min
354



ତୋ ପାଇଁକି ମୋର ଏ ନୃସିଂହ ରୂପ

ଡରି ଯାଆନାରେ ଧନ ,

ସବୁ ସଙ୍କଟରୁ ତୋତେ ଯେ ରଖିଛି

ମୁହିଁ ସେହି ଭଗବାନ ।


ସକଳ ସୃଷ୍ଟିର ଆଧାର ପରା ମୁଁ

କରେ ପାଳନ ସଂହାର ,

ଧର୍ମ ରକ୍ଷା ଲାଗି ଯୁଗେ ଯୁଗେ ଧରେ

ନାନା ରୂପେ ଅବତାର ।


ତୋତେ ଯା' ବିପଦ ପଡ଼ିଲାରେ ସୁନା

ମୋତେ ହେଲା ଭାରି ବାଧା ,

ସେଥିପାଇଁ ମୁହିଁ ଏହି ରୂପ ଧରି

ସ୍ତମ୍ଭରୁ ଆସିଲି ସିଧା ।


ଅଧା ନର ଅଧା ସିଂହ ରୂପ ହୋଇ

ତୋ ରିପୁ କରିଲି ନାଶ ,

ଶାନ୍ତ ପଡ଼ିଯାଆ ପ୍ରହ୍ଲାଦରେ ଏବେ 

ସୁଖେ ବିଭୁ ନାମ ଘୋଷ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics