Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarita Mohanty

Others

2  

Sarita Mohanty

Others

ସୁଖ ନିଦ୍ରାରେ ଶୋଇବି

ସୁଖ ନିଦ୍ରାରେ ଶୋଇବି

1 min
297





ଦୁଇପଟ ଶଙ୍ଖା
ଟୋପାଏ ସିନ୍ଦୂର
ଯାହାପାଇଁ ନାଇଁ ଥିଲି ।

ଅସମୟେ ସିଏ
ମାଗିନେଲେ ମୋଠୁ
ନିରୁପାୟ ମୁଁ ହୋଇଲି ।

ଲିଭିଲା ସିନ୍ଦୂର
ଭାଙ୍ଗିଲା ମୋ ଶଙ୍ଖା
ଆଖି ଲୁହ ସାଥୀହେଲା ।

ସଂସାର ନଉକା
ମଙ୍ଗ ମୋ' ହଜିଲା
ପଥ କଣ୍ଟକିତ ହେଲା ।

ବିଧିର ବିଧାନ
କପାଳ ଲିଖନ
ଏ ଜୀବନ ମୂଲ୍ୟହୀନ ।

ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୂରରେ
ନଜର ପଡିଲା
ଦାଉ ହେଲେ ଜନ୍ତୁ ରାଣ ।

ନାରୀର ଭୂଷଣ
ଚରିତ୍ରଟି ଜାଣ
ଜଗତେ ପୂଜିତା ହୁଏ ।

ଶୂନ୍ୟକପାଳ ତା'
ଦେଖିଦିଏ ଯିଏ
ସେଦିନୁ ନିନ୍ଦା ସେ ପାଏ ।

ଘର ପରିବାର
ସଖା ସହୋଦର
ମୌନ ବ୍ରତ ଆଚରନ୍ତି ।

ତା' ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୁର
ସବୁ ତା' ଉତ୍ତର
ପ୍ରଶ୍ନ ପଚାରି ଚାଲନ୍ତି ।

ଅସହାୟ ଶବ୍ଦ
ସେହିଦିନଠାରୁ
ସାଥୀ ତା'ର ହୋଇଥାଏ ।

ସାହାଯ୍ୟର ହାତ
ଅନେକ ବଢାନ୍ତି
ମନେ ସଂକୀର୍ଣ୍ଣତା ଥାଏ ।

ନାରୀର କଷଣ
ହୃଦ ବିଦାରଣ
ନିଃସଙ୍ଗତା ଆସିଥାଏ ।

ତା' ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୂର
ସୁଖ ତା ଛଡାଇ
ଅପବାଦ ଦେଇଥାଏ ।

ସଂଦେହୀ ଜାଲରେ
ଛନ୍ଦା ତା' ଜୀବନ
ହଜିଥାଏ ସ୍ବାଧୀନତା ।

ଦୁଃସହ ଯନ୍ତ୍ରଣା
ତା' ଦେହ ଗହଣା
ମନରେ ତା' ନୀରବତା ।

ତୂଳୀତଳ୍ପ ଶଯ୍ୟା
ଧନ ଦଉଲତ
ତୁଚ୍ଛ ଅଟେ ନାରୀ ପାଇଁ ।

ତା' ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୁର
ତା'ପାଇଁ ସମତ୍ତି
ଛଡାଇ ନ ନିଅ ସାଇଁ ।

ବଞ୍ଚି ଥାଉଥାଉ
ମରଣ ତା' ଆସେ
ଦୁର୍ବିସହ ତା' ଜୀବନ ।

ବିନା ତେଲ ଥାଇ
ସଳିତା ପରିକା
କଟିଥାଏ ତା' ଜୀବନ ।

ହସକାନ୍ଦ,ଲୁହ ,
ଅଭିମାନ କୋହ
ଶଙ୍ଖା ସିନ୍ଦୂରରେ ଯାଏ ।

ଜୀବନ ସଳିତା
ଧିମି ଧିମି ଜଳେ
ସ୍ମଶାନକୁ ଜଗିଥାଏ ।


ଯେଦିନ ଲିଭିବ
ମୋ' ଜୀବନ ଦୀପ
ସୁଖର ସ୍ୱାଦ ଚାଖିବି ।

ସ୍ମଶାନ ବୁକୁରେ
ମହା ଆନନ୍ଦରେ
ସୁଖ ନିଦ୍ରାରେ ଶୋଇବି ।


Rate this content
Log in