Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarita Mohanty

Others

3  

Sarita Mohanty

Others

ଦିବ୍ୟ ଦର୍ଶନ

ଦିବ୍ୟ ଦର୍ଶନ

2 mins
467


ନିରାକାର, ନିର୍ବିକାର ନିରାମୟ

ହେ ଶିବ ଶଙ୍କର ହର ।

ତୁମେ ପରା ଆତ୍ମା ତୁମେ ପରମ୍ ବ୍ରହ୍ମ

ଈଶ୍ୱର ଅଟ ଆମର ।


ତ୍ରିନେତ୍ର ନାମରେ ନାମିତ ସଂସାରେ

ମନୁଷ୍ୟ ମାନଙ୍କ ପାଇଁ ।

ଦୁଇଆଖି ଆମେ ଧରିଥିଲେ ମଧ୍ୟ

ଜ୍ଞାନ ଚକ୍ଷୁ ଆମ ନାହିଁ।


ଜ୍ଞାନଚକ୍ଷୁ ଆମ ଉଦିତ ପାଇଁକି

ତ୍ରୀନେତ୍ର ଧାରଣ କଲେ ।

ସତ୍ ମାର୍ଗେ ଆମେ ଚାଲିବା ନିମିତ୍ତ

ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ ସେ ଦେଉଥିଲେ।


ପଞ୍ଚାନନ ନାମେ ବିଖ୍ୟାତ ହୁଅନ୍ତି

ସତେକି ପାଞ୍ଚଟି ମୁଖ ।

ପାଞ୍ଚ ଇନ୍ଦ୍ରିୟର ଦେଇଥାନ୍ତି ବାର୍ତ୍ତା

ଭରିଦେଇ ସବୁ ସୁଖ।


ତ୍ରିଶୂଳ ଧାରୀ ସେ ସର୍ବ ଶକ୍ତିମାନ

କାହିଁକି ଧରିଲେ ଅସ୍ତ୍ର ।

ପ୍ରଭୁ ହୋଇ କଣ ଡ଼ର ଥିଲା ତାଙ୍କ

କଥା ଏ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର।


ମଣିଷ ଶରୀରେ ନାନା ରୋଗବ୍ୟାଧି

ବାତ କଫ ପିତ ଥାଏ ।

ଏହି ତିନିଟିକୁ ନିଯନ୍ତ୍ରଣ କଲେ

ଶିବତ୍ୱ ପ୍ରାପତ ହୁଏ।


ଶିବୁ କଲ୍ୟାଣେ ଧାତୁରୁ ଉତ୍ପତ୍ତି

ନିଜେ ଆତ୍ମା ନାମ ଶିବ ।

ଅଜପା ନାମରେ ଜପକୁ ଜପିଲେ

ଜ୍ଞାନ ଆଲୋକ ଜଳିବ।


ଗିରୀଶ ନାମରେ ନାମିତ ହୁଅନ୍ତି

ଆମ ପାଇଁ ସମର୍ପିତ ।

ଶରୀରରେ ଆମ ମୁଖ୍ୟ ଅଙ୍ଗ ଶିର

ବ୍ରହ୍ମନ୍ଧ୍ର ସେଠି ସ୍ଥାପିତ।


ଓଁକାର ହେଉଛି ଆତ୍ମାର ନାମଟି

ଉଚ୍ଚାରଣ କରୁଥାଅ ।

ଭୂତ, ଭବିଷ୍ୟତ ବର୍ତ୍ତମାନ କାଳ

ଶକତି ହେବ ପ୍ରାପତ।


ଜୀଵ ଜଗତର କଲ୍ୟାଣ ନିମନ୍ତେ

ଶରୀର ଧାରଣ କରି ।

ସବୁ ହିଂସ୍ର ଜନ୍ତୁ ଧରି ବସିଛନ୍ତି

ନୁହଁନ୍ତି କାହା ବଇରୀ।


ସୁଖି ପରିବାର ଗଠନ ନିମିତ୍ତ

ଦୃଷ୍ଟାନ୍ତ ସେ ଦେଇଥାନ୍ତି ।

ଯୋଗୀ ରୂପେ ସିଏ ବିଖ୍ୟାତ ହେଲେବି

ପରିବାରେ ରହିଥାନ୍ତି।


ଜନ୍ମଠାରୁ ମୃତ୍ୟୁ ସବୁ ରହସ୍ୟ ତ

ଶିବଠାରେ ବିଦ୍ୟମାନ ।

ମୃତ୍ୟୁର ସମୟେ ଶିବ ଉଚ୍ଚାରଣେ

କରିଥାନ୍ତି ସେ କଲ୍ୟାଣ।


ଭକ୍ତି ଶାନ୍ତି ଆଉ ମୁକତିର ରାତ୍ରୀ

ଅଟେ ମହା ଶିବରାତ୍ରୀ ।

ଭକ୍ତ ପୁଲକିତ ମନେ ଉଲ୍ଲସିତ

ସେଦିନେ ହୁଅନ୍ତି ବ୍ରତୀ।


ଉଜାଗର ରହି ଦୀପକୁ ଜାଳିବେ

ଅନ୍ଧାର କରିବେ ଦୂର ।

ଶିବଙ୍କର ଯାହା ଆଶା ଆମଠାରେ

କିଏ ଦେବ ତା ଉତ୍ତର।


ଗୋଟିଏ ଦିନରେ ଉଜାଗର ଆମ

କିବା ଥାଏ ପ୍ରୟୋଜନ ।

ଜୀବନଟା ସାରା ଅନ୍ଧକାରେ ରହି

ଆରାମ ଖୋଜେ ଏ ମନ ।


ଜ୍ଞାନର ଆଲୋକ ଜଳାଇବା ପାଇଁ

ଆଜିଠୁ ନେବା ଶପଥ ।

ବିଶ୍ୱେ ଭାତୃପ୍ରେମ ଜଗାଇବା ପାଇଁ

ହେବା ନାହିଁ କୁଣ୍ଠିତ।


ହିଂସା କ୍ରୋଧ ମୋହ ତ୍ୟାଗ କରିଦେଇ

ସତ ମାର୍ଗ ଆଚରିବା ।

ଯୋଗ ଧ୍ୟାନ ଆଉ ଧାରଣା ପାଇଁକି

ଅନ୍ଧତ୍ୱକୁ ତ୍ୟାଗିଦେବା ।


Rate this content
Log in