Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Others

3  

Chittaranjan Nanda

Others

ସୃଷ୍ଟି ଯେ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

ସୃଷ୍ଟି ଯେ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର

1 min
187



ଲୋଭ, ମୋହ, ମାୟା ଗ୍ରାସ 

କରିଲେ ମନରେ

ନରହିବ ସତ୍ୟ ଶାଶ୍ବତର ଚିହ୍ନ 

ତ ସଂପର୍କରେ ।।


ସ୍ବାର୍ଥ ରେ ଲୟ ଥିବା ସବୁ ପ୍ରକାର 

ସଂପର୍କରେ

ଅନୁଭବ ହୁଏ, ସାହାଯ୍ୟ ମିଳିବନି 

ତ ବିପଦ କାଳରେ ।।


ଐଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟରେ ଥାଇ ଯିଏ ତ ଗରବ 

କରିଥାଏ ଧନର

ଅଢେଇ ଦିନର ଜୀବନେ ବଡେଇ 

ହେବାଟା ଖାଲି ସାର ।।


ବ୍ୟବସାୟୀଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଅଳ୍ପ ଲୋକ 

ପାଇବା ସତ୍ୟ ଜନ 

ଓଁ ଶୁଭମ୍ ଲାଭ, ଏ ଉକ୍ତିର ପ୍ରଭାବ,

ଏହାର ତ କାରଣ ।।


ଦେଖିବ ଯେତେକ ସାହସୀ ଉଦାର

ଜ୍ଞାନୀ ଗୁଣଵାନ

ସେହି ଗରବ ବିହୀନ ମହତ ଜନର

ସର୍ବଦା ଥାଏ ନତ ବଦନ ।।


ସାଧୁତା ଓ ଅସାଧୁତା, ସୃଷ୍ଟି ମଧ୍ୟେ

କେତେ ଯେ ଚରିତ୍ର 

ପରୋପକାରୀ ଓ ହିଂସୄକ ଜନଗଣ,

ସୃଷ୍ଟି ଯେ ବଡ଼ ବିଚିତ୍ର ।।



Rate this content
Log in