Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Others classics inspirational

3  

Satyanarayan Sahoo

Others classics inspirational

ସମସ୍ଯା

ସମସ୍ଯା

1 min
116


 


ସମସ୍ଯା ଜର୍ଜର ଅଟଇ ଜୀବନ ଚିର

ପ୍ରାଣୀ ମାତ୍ରେ ପ୍ରତ୍ଯେକ ହିଁ ସମସ୍ଯା ର ଭାର ।


ଧରି ଧରା ଧାମେ ନିତି ହୋନ୍ତି ଅବତୀର୍ଣ୍ଣ

ବିତା ଅନ୍ତି ଏଥେ ପୁଣି ସମସ୍ଯାରେ ଦିନ ।


ଏହି ପରି ସମସ୍ଯା ର ମୁଖର ଜୀବନ

କେ ଅବା କରଇ ତାହା କେବେ ସମାଧାନ ।


ଜୀବନ ସହିତ ଓତଃପ୍ରୋତ ତା ' ଜଡିତ

ଚିନି ସାଥେ ପିପିଲିକା ସମ୍ବନ୍ଧ ଯେମନ୍ତ ।


ଜୀବନ ରେ ସମସ୍ଯା ର ଶେଷ ନାହିଁ କାହିଁ

ଆଜୀବନ ଜୀବ ସମସ୍ଯା ର ସାଥେ ଲଢି ।


ରତଥାଏ ନବ ଜ୍ଞାନ ଅନୁଭୁତି ରାଶି

ଯତନେ ସଂଗ୍ରହ କରି ଜୀବନେ ନିବେଶି ।


ତହିଁରୁ ଉଦ୍ଧାର ମାର୍ଗ କରେ ନିରୂପଣ

ଜୀବନ ସହିତ ସମସ୍ଯା ର ରୂପାୟନ ।


ଘଟି ଚାଲି ଥାଏ ଚିର ତହିଁ ରୁ ନିସ୍ତାର

ଉପାୟ କେ ! କେବେ କରି ନ ପାରେ ବାହାର ।


ଏକ ସମାଧାନେ ପୁଣି ଆରେକ ସମସ୍ଯା 

ଉଦେ ହୋଇ ଜୀବନ ରେ ସୂଜେ ବିଭିଷୀକା ।


ପିପିଲିକା ପୀଡା ନିବାରଣେ ତାକୁ ମାରି

ପରେ ପୁଣି ଆନ ଆସି ଯାଏ ପୀଡି ପୀଡି ।


ଏହି ପରି କ୍ରମାଗତ ଲାଗି ରହି ଥାଏ 

ଯେତେ ମାରିଲେ ବି ପୁଣି ଆନ ଆସି ଦଂଶେ ।


ମାରି ମାରି ନୟାନ୍ତ ଯେ ହୁଏ ନର ଶେଷେ

ସମସ୍ଯା ସକଳ ଚଳେ ଏସନ ଅଶେଷେ ।


ନିର୍ମୂଳ ବା ଲୋପ ତା'ର ନଘଟେ କେଭେହେଁ

ଭଉଁରୀ ସୂଜି ସେ ଟାଣେ ଆପଣା ଗରଭେ ।



Rate this content
Log in