Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijaya Panda

Others

4.9  

Bijaya Panda

Others

ଶିଶିର ଭିଜା ସକାଳ

ଶିଶିର ଭିଜା ସକାଳ

1 min
263


ବିଛାଡ଼ି ହେଇ ପଡ଼ିଛି

ସୁନେଲି କିରଣ ଶୀତ ସକାଳରେ

ପୃଥିବୀର ଅଳସୀ ପଣତରେ

କୋମଳ ଶିଶିର ବିନ୍ଦୁ ସବୁକୁ ସ୍ପର୍ଶ କରି

ଝକ୍ ମକ କରୁଛି ଚାନ୍ଦି ପରି ।


ସାଥିରେ ଦୁଇ ଖଣ୍ଡ କାଠ ଆଉ

କୁଟା କାଠି ଦିଆସିଲି ବିଡ଼ା ନେଇ

କାଶିଆ ଅଜା ବସିଛନ୍ତି ନିଆଁ ପୋଇ ।

ରେବ ଆଇକୁ କହୁଛନ୍ତି ପାଟି କରି

ହେମ୍ବାଳ ହେଲାଣି ଦେହ ହାତ ମୋର

ଚାହା ଟିକେ ଦିଅ, କାହିଁକି କରୁଛୁ ଡେରି ।


କମ୍ବଳ ଟେ ଘୋଡ଼ି ରେବ ଆଇ

ଥୁରୁ ଥୁରୁ ପାଦେ ଚୁଲିପାଖେ ବସେ ଯାଇ

ରାଗ ଗର ଗର ହେଇ

କୁହନ୍ତି ବୁଢାଟା ଶାନ୍ତିରେ ଦେବନି ବସେଇ ।


ବାବୁନି ଉଠୁନି ବିଛଣା ଶେଯରୁ

କୁହେ ସତେ ଭାରି ଶୀତ

କାନରେ ଲଗେଇ ମୋବାଇଲ ତାର

ଶୁଣୁଛି କି ସବୁ ଗୀତ ।


କୁ କୁ କୁ କହି କୁକୁଡ଼ା ରାବିଲା

ସନିଆ ଗଲା ବିଲକୁ

ଚାରିଆଡେ ଖାଲି କୁହୁଡ଼ି ରେ ଭରା

ଦିଶେନି କିଛି ଆଖିକୁ ।


Rate this content
Log in