Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotsnarani Panda

Others

3  

Jyotsnarani Panda

Others

ଶୀତରାତି

ଶୀତରାତି

1 min
152



ଶୀତପାଇଁ ସିନା ପ୍ରୀତିର ହାଟରେ 

   ରାତିର ଚାହିଦା ବଢ଼ିଛି 

ସଞ୍ଜ ନଇଁ ଗଲେ ପ୍ରିୟା ଜୁଡା ବାନ୍ଧି 

  ପ୍ରିୟର ବାଟକୁ ଚାହୁଁଛି ।


ପ୍ରେମର ପ୍ରଶାନ୍ତ ମହାସାଗରରେ 

   ଉଜାଣି ସ୍ରୋତ ଯେ ବହୁଛି 

ଦେହେ ମନେ ଆଜି ଏ କି ଶିହରଣ 

  ମାଘର ମହନି ଲାଗିଛି ।


ଶୀତ ସଜେଇଛି ରୂପସୀ ରାତିକୁ 

  ଵାସୁଛି ସେ ନିଶିଗନ୍ଧା 

କେବେ ରାଗିଣୀର ରାଜକନ୍ୟା ଟିଏ 

  ସତେକି ରଜନୀଗନ୍ଧା ।


ଶୀତ ସରିସରି ଯାଏ ସିନା ପ୍ରିୟ 

   ପ୍ରେମ ଆମ ସରିନାହିଁ 

ପ୍ରୀତିର ପାଉଣା ଅଧା ରହିଗଲା 

   ପରିଶୋଧ ହେଲାନାହିଁ ।


ରାତି ରାଜପଥେ ସୁନ୍ଦରୀ ଶୀତଟା 

  ପ୍ରୀତିର ପସରା ମେଲିଛି 

ପ୍ରେମ ସରିଯିବ ପ୍ରିୟ କିଣିନେଵ 

   ଦୂରଭାଷେ ଜଣାଇଛି ।


ରାତିଏ ପ୍ରୀତି ମୁଁ ମାଗିଛି ପ୍ରିୟକୁ 

  କିଛି କ୍ଷଣ ରହ ଶୀତ 

ମଧୁଶାଳା ଏବେ ନିଶ୍ଚେ ମହକିବ 

  ଗାଇ ମିଳନର ଗୀତ ।


ଶିଶିରର ରାତି ଆଙ୍କେ କେତେ ସ୍ମୃତି 

   ଦରଭିଜା ତନୁମନେ 

ଅସୁମାରୀ ସ୍ବପ୍ନ ଉଙ୍କି ମାରୁଥାନ୍ତି 

  ତନ୍ଦ୍ରାଭରା ସେ ନୟନେ ।


ପାହାନ୍ତି ପ୍ରହର କାକର ପ୍ରଖର 

  ଉଷ୍ମ ଆଲିଙ୍ଗନ ଲୋଡା 

ଚକୋର ଚକୋରୀ ହେଉଥାନ୍ତି ଘାରି 

   ଭୋଗୁଥାନ୍ତି ପ୍ରୀତିପୀଡା ।


ଧନୀ ସଉକରେ କମ୍ବଳ ରେଜେଇ 

    ପଶମ ପୋଷାକ ପିନ୍ଧେ

ଗରିବର ଦେହ ଫୁଙ୍ଗୁଳା ମୁକୁଳା 

    ଅସରନ୍ତି କୋହ ରୁନ୍ଧେ ।


ହିମପ୍ରଵାହରେ ରାତି ପ୍ରୀତି ଦୁହେଁ 

  ମହମହ ହୋଇ ବାସେ 

ନିଦ ଆଉ ସ୍ବପ୍ନ ଲୁହେ ଭିଜିଲେଣି 

ଶୀତ ଫେରିବାକୁ ବସେ ।




Rate this content
Log in