Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sadananda Sahoo

Others

3  

Sadananda Sahoo

Others

ସବିତା'ର ଜନ୍ମୋତ୍ସବ

ସବିତା'ର ଜନ୍ମୋତ୍ସବ

1 min
38



ଆଷାଢ଼ ଶୁକ୍ଳର ଶୁଭ ଅବସର 

   ସବିତା' ର ଜନ୍ମଦିନ , 

ସମୃଦ୍ଧି ପରବ ଅଶେଷ ବିଭବ 

   ଅସୁମାରି ଆଶା ସ୍ଵପ୍ନ ! ! 


ଶୁଭ ଆଶିର୍ବାଦ କରୁଛି ଜ୍ଞାପନ 

   ସୁ-ସବିତା କୁଳବଧୂ , 

ଚଲାପଥ ତବ ହେଉ କୁସୁମିତ 

   କୁଶଳରେ ଦିନ ବିତୁ ! ! 


ସୁନାର ଘରଣୀ ମାମାସୁନା ରାଣୀ 

   ରାଜେନ୍ଦ୍ର'ର ଅର୍ଦ୍ଧାଙ୍ଗିନୀ , 

ଦୁଃଖର ସୁଖର ନିରିମାଖି ଫୁଲ 

  ମାତୃ ଜାୟା ଭାର୍ଯ୍ୟା ଭଗ୍ନୀ ! ! 


 ଶୁଭଲଗନରେ ଜନ୍ମିଛ ସରାଗେ 

    ମହାରଜ ପର୍ବ ତିଥି , 

ବନ୍ଧୁ ପରିଜନ ପାଳହେ' ଦିବସ 

   ସବିତା' ତ ଆମ ସାଥୀ ॥ 


ପୁତ୍ର ସ୍ଵାମୀ ସ୍ନେଁହି ସବିତା ଘରଣୀ 

   ସୁକଲ୍ଯାଣୀ ସୁନା ମାତ ,  

କନିଷ୍ଠ ଶୁଭମ ମନୋଜ'ତ ଜ୍ୟେଷ୍ଠ 

    ଆଖିର ସପନ ମିତ  ! ! 


ଭାତୃ ଭଗ୍ନୀ ପ୍ରେମୀ ସବିତା ସୁପତ୍ନୀ 

    ଅମୂଲ୍ୟ ତା' ସ୍ନେହଁ ପ୍ରେମ , 

ସାନ ଭଉଣୀର ଅତି ପ୍ରିୟତମ

   ନଦେଖିଲେ ହୁଏ ଭ୍ରମ ! ! 


ଶୁଭ ଜନ୍ମୋତ୍ସବ ହେଉ ଶୁଭମୟ 

    ଆକାଶରୁ ଝରୁ ପୁଷ୍ପ , 

ଜଗତର ନାଥ  କର ଆଶିର୍ବାଦ 

   ଝରିଯାଉ ସୁନା ହସ ! ! 


ରାଜେନ୍ଦ୍ର ଉଆସ  ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣିମ ଆବାସ 

   କରୁଣାରେ  ଭିଜି ଯାଉ , 

ମନୋଜ ଶୁଭମ କଲ୍ୟାଣ ଶାବକ 

   ମୁଖେ ହସ ଫୁଟୁ ଥାଉ ! ! 


ସଂଘର୍ଷର ସାଥୀ ସବିତା ସୁପତ୍ନୀ 

     ଫେରି ଆସୁ ସୁଖ ଦିନ , 

ହସରେ ଖୁସିରେ ସ୍ଵାମୀ ରହୁ ପାଶେ 

    ସର୍ବ ସୁଖ ହେଉ ପ୍ରାପ୍ତ ॥  

 

ମହାନ୍ତି କୁଳର  କୁଳବଧୂ ମିତ 

    ସବିତା' ତ ସର୍ବସଂହା , 

କେତେ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ସହିଛି ଏ' ପତ୍ନୀ 

    କେହି କହି ନାହିଁ ଆହା ॥ 


ଆହେ ଶିବଶମ୍ଭୁ ସୁଖ ବର୍ଷା ହେଉ 

    କୁଳବଧୂ ହସୁଥାଉ , 

କୁଳର ଗାରିମା ସୁକଲ୍ୟାଣୀ ମାମା 

    ଜନ୍ମଦିନ ପାଳୁ ଥାଉ ! ! 


Rate this content
Log in