Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Papu parida

Others

4.5  

Papu parida

Others

ସୈନିକ

ସୈନିକ

1 min
226



ରକ୍ତିମ ପଥର ନିଃସର୍ତ୍ତ ପଥିକ

ପାଦେ ପାଦେ ଲହୁ ଧାର

ସ୍ୱଦେଶ ପ୍ରୀତିର ଘେନି ଭାବାବେଗ

ଏ କି ଆଲୋଡନ ତୋର ?


ମାଟିର ସୁରକ୍ଷା ତାର ଅଖଣ୍ଡତା

ସଂକଳ୍ପରେ ବାନ୍ଧି ହୋଇ

ଗୋଳା ବାରୁଦର ଆଶ୍ରାବ୍ୟ ଶବ୍ଦରେ

ଛାତି କି ତୋ ଥରେ ନାହିଁ ?


ଗ୍ରୀଷ୍ମରେ ବର୍ଷାରେ ଶୀତ ଶରତରେ 

ଅଭେଦ୍ୟ ପ୍ରାଚୀର ସାଜି

ଜନ୍ମଭୂମି ଋଣ ସୁଝିବାର ଲାଗି

ଜୀବନ ରଖିଲୁ ବାଜି ?


ଘରରୁ ଦୂରରେ ଦୂର ସୀମାନ୍ତରେ

କର୍ତ୍ତବ୍ୟରେ ସମର୍ପିତ

ପଡେନି କି ମନେ ପରିବାର କଥା

ହୁଅନି କି ଆତଙ୍କିତ ?


ପ୍ରେମ ଅର୍ଥ ଦେଶ ପ୍ରୀତି ଅର୍ଥ ଦେଶ

ପ୍ରଣୟ ବି ଦେଶ ସଙ୍ଗେ

ଦେଶର ସଂହିତା ସର୍ବୋଚ୍ଚ ତୋ ଲାଗି

ଗଢ଼ା ତୁ କେଉଁ ଢଙ୍ଗେ ?


ବିଷମ ସ୍ଥିତିରେ ପରାଜୟ ମୁହେଁ

ପଛଘୁଞ୍ଚା ଜମା ନାହିଁ

ତ୍ରିରଙ୍ଗାରେ ନିଜେ ଗୁଡେଇ ହେବାକୁ

ଏତେ ବ୍ୟଗ୍ର କାହିଁ ପାଇଁ ?


ଜୀବିକା ଆଧାର ଜମା ନୁହେଁ ତୋର 

ଏ ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ଦେଶପ୍ରେମ

ପାଗଳାମି ନା ଏ ଶୋର୍ଯ୍ୟ ଅଟେ ତୋର

ଦେବି ୟାର ମୁଁ କି ନାମ ?



Rate this content
Log in