Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Others

3  

Chittaranjan Nanda

Others

ରୁଅ ବୀଜ ବିଚାର କ୍ରାନ୍ତିର

ରୁଅ ବୀଜ ବିଚାର କ୍ରାନ୍ତିର

1 min
340



ଦେଖ କେମିତି ଗରିବ ବୁହାଏ ଲୁହ, କୋହେ କାନ୍ଦେ 

ତାହାର ଭୋକିଲା ସନ୍ତାନ ପାଇଁ

କାରଣ ସେ ଦେଇ ପାରେ ନାହିଁ ଅନ୍ନ ଗଣ୍ଡେ ଯୋଗାଡି,

ଭାବେ ଜନମ ନେଇଛି କାହିଁପାଇଁ ।


ତାର ବିସ୍ତୃତ ମନ ଅଗଣାର ନିଭୃତ କୋଣରେ ପୁଞ୍ଜିଭୂତ 

କୋହ ସୁପ୍ତ ଆଗ୍ନେୟଗିରି ଉପସ୍ଥିତ

କିଏ କହିବ, କେତେବେଳେ, କେଉଁ ସମୟରେ, ତାହା

ତରଳ ଲାଭା ହୋଇ ହେବ ନିର୍ଗତ ।


ସମୟର କାଳଚକ୍ରେ ସେହି କୋହର ବାତ୍ୟା ଆସିବ 

ଯେବେ ଲଘୁଚାପ ବଳେ ଝଡର ତାଣ୍ତବ ନେଇ

ତାହାର ପ୍ରକୋପେ ପୁଂଜିବାଦର ସବୁ ଯେତେ ଦୃଢ଼ 

ବନ୍ଧ ବାନ୍ଧକୁ ମାଟିରେ ଦେବ ମିଶାଇ ।


ମଣିଷର ବିପଦ ସମୟେ ବିବେକୀ ମଣିଷ ତାହାକୁ 

ସଂକଟରୁ ଉଦ୍ଧାର କରେ

ସୂର୍ଯ୍ୟ ପରି ପ୍ରତ୍ୟେକ ଦିନ ଉଦୟ ହୋଇ ଅନ୍ଧକାର 

ଦୂରେଇ ଆଲୋକ ସଂଚାର କରେ ।


ହେ ମନୁଷ୍ୟ, ପୁଂଜିବାଦର ବାହାକ, ନହୁଅ ଗୋଲାମ

ଅନୁପଯୁକ୍ତ ବିଚାର ଓ ଅଭ୍ୟାସର

ବିବେକଯୁକ୍ତ ହୋଇ ସୁଧାର ନିଜର ଗତିବିଧି, ମାନସିକ

ପରିବର୍ତ୍ତନ କରି ରୁଅ ବୀଜ ବିଚାର କ୍ରାନ୍ତିର।



Rate this content
Log in