Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sarojini Jena

Others

2  

Sarojini Jena

Others

ପୂର୍ଣ୍ଣିମାର ଜହ୍ନ

ପୂର୍ଣ୍ଣିମାର ଜହ୍ନ

1 min
16



ପୂରୁବ ଆକାଶେ ନିଶା ମୁଖେ ଯେବେ

                ଲାଲ ଜହ୍ନ ଆସେ ଚାଲି,

ନବବଧୂ ପରି ଓଢଣା ଫାଙ୍କରୁ

                ହସ ଝରେ ଖିଲି ଖିଲି l


ଖଦ୍ୟୋତର ଶିଖା ଦିଶେ ସତେ 

            କେତେ ହାଏ ଝିଲିମିଲି,

ଦୂର ଦିଗବଳୟେ ମେଘୁଆ ଆକାଶେ

            ଯେବେ ବଉଦଟା ଯାଏ ଚାଲି l


ନୀଳାଦ୍ରି ବିଜୟେ ଯେବେ ଜଗା

             ବଡଦାଣ୍ଡେ ଯାଏ ଝୁଲି ଝୁଲି,

ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଠାକୁରାଣୀ କେତେ ଅଭିମାନେ

              ସିଂହଦ୍ୱାର ଦେଲେ ଖୋଲି l


ଭକ୍ତି ସାଗରେ ବରଷା ସାଥିରେ

               ଟିକେ ଟିକେ ଭିଜୁଥିଲି,

ଭାବର ମନ୍ଦିରେ ସଂସାରର ମାୟା

                କ୍ଷଣିକେ ମୁଁ ଭୁଲିଗଲି l


ପୂର୍ଣ୍ଣମୀର ଚାନ୍ଦ ବାଦଲ ଫାଙ୍କରୁ

                ହସୁ ଅଛି ଖିଲି ଖିଲି,

ଶୟନ ବାସରେ ଶୟନ କରିବ କାଳିଆ 

                 ସେତ ଚଉବାହା ମେଲି l


ଦୁଃଖ ହରି ପ୍ରଭୁ ସଂସାରକୁ

               ଦେବେ ସୁଖ ପସରାର ଝୁଲି,

ଏ ଘଟରୁ ପ୍ରାଣ ଛାଡ଼ିବା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ

                ହୃଦୟଟା ଦେବି ଖୋଲି ।


Rate this content
Log in