ଫୁଲରାଣୀ
ଫୁଲରାଣୀ
ଫୁଲରାଣୀ
କବିଶ୍ରୀ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ଚନ୍ଦ୍ର ମିଶ୍ର , ମଙ୍ଗଳାଯୋଡି , ଖୋର୍ଦ୍ଧା
--------- -------------------- ----------
• ଅଳି ଗୁଞ୍ଜନ ତାନେ , ଅନୁଢା କଳୀ ହେଲା ବିକଚିତ
• ପୁଷ୍ପ ଧନୁ ଘାତେ ତନୁ ,ଜେହ୍ନେ ହୁଏ ରୋମାଞ୍ଚିତ
• ମଧୂ ଶୋଷଇ ମଧୂପ
• ପରାଗ ରେଣୁ ବୁଣେ , ପରାଗ ସଂଗମରେ , ହୁଏ ବିଭୋରିତ ।।
•
• ମଧୂଚୋର ଲମ୍ପଟ , ମଧୂଲୀଟ,ଭୃଙ୍ଗ ନାଗର
• ବିଟପୀ କି ଖୋଜଇ ? , ରୂପ ସୁନ୍ଦର ଅସୁନ୍ଦର
• ସେ ଅର୍ଥେ କଳା ଭ୍ରମର
• ଫୁଲେଇ ଫୁଲ ଗଣ୍ଡେ , ଆବେଗେ ଚୁମ୍ଵେ ଲଭେ , ଅଙ୍ଗ ସଙ୍ଗ ତାର ।।
•
• ମଧୂମକ୍ଷୀ କୁସୁମେ , ପ୍ରେମ ରେ କରଇ ରମଣ
• ଶୋଷିନିଏ ତା ସାତ , ସାଇତା ଯଉବନ ଧନ
• ରସ ସୁଖିଗଲେ ଫୁଲେ
• ପୂରୁବ ତା ସରାଗ , ପୀରତି ଭୂଲି ଭୃଙ୍ଗ , ରମେ ଅନ୍ୟ ତୁଲେ ।।
•
• ଧର୍ଷୀତା ଅଳି କଳି , ମାଳି ନେଇଥାଏ ରେ ତୋଳି
• ଦେବତା ଗଳେ ଗଜରା , ସ୍ତବକ ସେ ସୁକୁମାରୀ
• ସତୀ ରାଣୀ ଫୁଲ ରାଣୀ
• ମହ ମହ ମହକ , କରେ ପବିତ୍ର,ଦେବ , ଭୋଗ୍ୟା ସୁହାସିନୀ ।।
•
• ତାର କୋମଳ କାନ୍ତି , ଦଳ ନନା ରଙ୍ଗରେ ଶୋଭିତ
• ଝୁଲୁଥାଏ ପାଦପେ , ବୃନ୍ତେ ଶୋଭା କରି ବିଶୋଭିତ
• ତା ହସେ ହସେ ଜଗତ
• ପ୍ରଫୁଲ୍ଲ ସୁମନରେ , ସୁମନ ପଭୁ ପଦେ , କରେ ସମର୍ପିତ ।।