• ଧର୍ଷୀତା ଅଳି କଳି , ମାଳି ନେଇଥାଏ ରେ ତୋଳି • ଦେବତା ଗଳେ ଗଜରା , ସ୍ତବକ ସେ ସୁକୁମାରୀ • ଧର୍ଷୀତା ଅଳି କଳି , ମାଳି ନେଇଥାଏ ରେ ତୋଳି • ଦେବତା ଗଳେ ଗଜରା , ସ୍ତବକ ସେ ସୁକୁମାରୀ
ତମେ ଗଳ୍ପ ହେଇଯାଅନ୍ତ କି ମୁଁ ଗାଳ୍ପିକ ହୋଇ ତୋଳିଦିଅନ୍ତି ଜୀବନର ଉତ୍ଥାନ ଓ ପତନକୁ ଭାବନାର ଲେଖନୀରେ କଳ... ତମେ ଗଳ୍ପ ହେଇଯାଅନ୍ତ କି ମୁଁ ଗାଳ୍ପିକ ହୋଇ ତୋଳିଦିଅନ୍ତି ଜୀବନର ଉତ୍ଥାନ ଓ ପତନକୁ ...
ଗୋଲାପ, ଜାଣିଛି, ସାରା ରାତି ତୋ ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ବିତେ, ମଧୂପର ପ୍ରତାରଣା ତୋ ମନେ ଯେ ଆଘାତ ଦେଇଥାଏ, ଗୋଲାପ, ଜାଣିଛି, ସାରା ରାତି ତୋ ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ବିତେ, ମଧୂପର ପ୍ରତାରଣା ତୋ ମନେ ଯେ ଆଘାତ ...