Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Tankadhar Majhi

Others

4.0  

Tankadhar Majhi

Others

ଫୁଲ

ଫୁଲ

1 min
11.5K


ତୋ ଘର ଅଗଣାର ଫୁଲଟିଏ ହୋଇଯାଆନ୍ତି କି

ନିତି ତୋ ମୁରୁକି ହସ ଦେଖି ଦେଖି ମରୁଥାନ୍ତି

ତୋ ଓଠର ଚୁମ୍ବନରେ ଶିହରଣ ଖୋଜୁଥାନ୍ତି 

ସକାଳରୁ ଜନ୍ମ ନେଇ ସନ୍ଧ୍ୟାରେ ପୁଣି ମରିଯାଆନ୍ତି

ଏ ଅଳ୍ପ ବୟସ ମଧ୍ୟରେ ବାରମ୍ବାର ପ୍ରେମ ହୁଅନ୍ତା

ବାରମ୍ବାର ନଜର ରଖିବା ପରେ ବି ବିଛେଦ ହୁଅନ୍ତା 

ଅନେକ ବିଛେଦରେ ଦୁଃଖସବୁ ପଥର ପାଳଟିଯାନ୍ତେ 

ଅଲଗା କେଉଁ ଝିଅ ତୋଳିନେଲେ ତୁ ରାଗିଯାଆନ୍ତୁ

ଏମିତି କେବେ ହୁଅନ୍ତା କି ? 

ମୋ ଶରୀର ବୁଢ଼ାଟେ ହୋଇ ଥୁଣ୍ଟା ହୋଇଯାଉଥାନ୍ତା

ମରିଯିବା ବୟସରେ ମୋ ମୁଣ୍ଡରେ ପାଣି ଦେଉଥାନ୍ତୁ 

ପୁଣି ପତ୍ର ଧରିବା ପାଇଁ ଆୟୁଷର କାମନା କରୁଥାନ୍ତୁ

ଯମ ଓ ଚିତ୍ରଗୁପ୍ତ ପ୍ରେମ ପାଖରେ ହାର ମାନୁଥାନ୍ତେ

ପୁଣି ଥୁଣ୍ଟା ଶାଖାର କଅଁଳ ଡାଲରୁ ଫୁଲ ଫୁଟନ୍ତି

ତୋ ହସ ହସ ମୁହଁ ଚାହିଁ ମୃତ୍ୟୁରୁ ଜନ୍ମ ନେଉଥାନ୍ତି ।


Rate this content
Log in