Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotirmoyee Mohanty

Others

3  

Jyotirmoyee Mohanty

Others

ନଷ୍ଟନାରୀ

ନଷ୍ଟନାରୀ

1 min
7


ହାତ ବଢେ଼ଇ ପ୍ରେମର ପାରିଜାତ ତୋଳିଲୁ 

ଆଉ ପଙ୍କଜ ଲଭିଲୁ, 

କିନ୍ତୁ ସମାଜର ନିନ୍ଦା, ଅପବାଦକୁ ଡ଼ରି 

ତୋ ଅଂଶକୁ ପୋପାଡ଼ି଼ଦେଲୁ ?

କେଡେ଼ ନିଷ୍ଠୁର ସତେ 

ତୁ ନଷ୍ଟନାରୀଟିଏ !


ହୃଦୟ ତୋର ଫାଟି ଗଲାନି କେମିତି ?

ହାତ ତୋ' ଉଠିଲା କେମିତି ?

ଛୁଆକୁ ଫିଙ୍ଗି ତୁ ଝାଡ଼ି ଝୁଡ଼ି ଚାଲିଲୁ 

ସତୀତ୍ୱର ଟିକା ମଣ୍ଡନ କରି, 

ପୁଣି ଆଉ କାହାର ସୁହାଗିନୀ ସାଜି 

ରାତିର ଶଯ୍ୟାଶାୟିନୀ ହେବା ପାଇଁ ?

ତୁ ନଷ୍ଟନାରୀଟିଏ !


କେତେ ସୂକ୍ଷ୍ମ କେତେ ସୁକୋମଳ

ଫୁଲଠୁଁ ନରମ ତା' ଦେହ

ଛାଡ଼ି ଦେଲୁ ଶାର୍ଗୁଣା, କୁକୁରଙ୍କ ପାଶେ ?


କେମିତି ଦୂରେଇ ପାରିଲୁ 

ତୋ ଦେହର ଉଷ୍ମତାରୁ ?

ତୋ ଅମୃତ ପୀୟୂସରୁ ?

ତୋ ମମତା ପଣତରୁ ?

ତୁ ପରା ମାଆଟିଏ ?


ତାର କୁଆଁ କୁଆଁ କାନ୍ଦ 

ତରଳେଇ ପାରିଲାନି ତୋ ପଥର ହୃଦୟ ?

ମାଆ ନାମରେ ତୁ କଳଙ୍କିନୀଟିଏ 

କାରଣ ତୁ ନଷ୍ଟନାରୀଟିଏ !

ତୁ ନଷ୍ଟନାରୀଟିଏ !


Rate this content
Log in