Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

2  

Hrushikesh Satpathy

Others

ନୀରବ ଲୟରେ ବସନ୍ତ ଝୁରେ

ନୀରବ ଲୟରେ ବସନ୍ତ ଝୁରେ

1 min
7.0K


ଶାସ୍ତ୍ରରେ ସଂଭ୍ରମ ଦର୍ଶନର ମର୍ମ
ତୁମରି ମୁଖଶ୍ରୀ
ଦର୍ପଣ ହୋଇ ।

ଝଲସି ଝଟକି ଝୁମି ଯାଉଅଛି
ଦିବ୍ୟାଙ୍ଗନା ଦୃଷ୍ଟି
ଯିବ ଲାଜେଇ ।

ନବ ଯଉବନା ରୂପେ ପରାଜିତ,
ଫୁଲ ପାରିଜାତ,
ରୂପ ପସରା ।

ଗୁଣରେ ଜ୍ଞାନରେ କି ଦେବି ଉପମା
ସଞ୍ଜ ସକାଳର
ନୟନ ତାରା ।

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସାତ ରଙ୍ଗ ଫିକା
ପଡିଯିବ ତୁମ
ରଙ୍ଗ ଆଗରେ ।

ସେଇଥି ପାଇଁ ତ ଶାରଦୀୟ ସନ୍ଧ୍ୟା
କଣେଇ ଚାହୁଁଛି
ସରମ ଭରେ ।

ଲାବଣ୍ୟବତୀର ମୃଣ୍ମୟୀ ନୟନ
ନିର୍ବାକ ନୟନେ
ତୁମକୁ ଦେଖେ ।

ଗବାକ୍ଷ ଗର୍ଭରୁ ନିମିଲିତ ନେତ୍ରେ
ସପନ କୁମାର
ତୁହାଇ ଡାକେ ।
କୋଇଲି କାନ୍ଦୁଛି,କଣ୍ଠେ କଣ୍ଠେ ତା'ର
ଗୁମୁରା ଗୀତର
ଶୀତଳ ସୁରେ ।

ତୁମରି ସୁରକୁ ସଲାମୀ ଦେଉଛି,
ନୀରବ ଲୟରେ
ବସନ୍ତ ଝୁରେ ।

ଶିକ୍ଷାରେ ସଂପୂର୍ଣା ଗୁଣେ ବହୁଗୁଣା
ବିଭବେ ବୈଭବା
ବଚନେ ବନ୍ଧୁ ।

ପୁଣ୍ୟରେ ପ୍ରଶାନ୍ତି ଭାବରେ ଆହୁତି
ବିଜ୍ଞପ୍ତି ବିହୀନ
ଭାବର ସିନ୍ଧୁ ।

ମୁଁ ଭିନ୍ନ ବ୍ୟକ୍ତିତ୍ୱ ନିଆରା ଅସ୍ତିତ୍ୱ,
ତୃପ୍ତି ତର୍ପଣର
ତ୍ରିବେଣୀ ତୁମେ ।

କରୁଛି ଶପଥ ପୁଣ୍ୟରେ ମୁଁ ମତ୍ତ
ଚିହ୍ନିବି ନିଜକୁ
ତୁମରି ନାମେ ।

ଭିନ୍ନ ମୋର ଏଇ ପ୍ରେମର କବିତା
ରହିଛି କଳ୍ପନା,
କଳଙ୍କ ନାହିଁ ।

କଳ୍ପରେ କଳ୍ପରେ ମାନବ ପ୍ରୀତିର
କରିଛି ପ୍ରୟାସ
ମାନବ ହୋଇ ।


Rate this content
Log in