Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lopamudra Parida

Others

4.0  

Lopamudra Parida

Others

ନୀଳତ୍ପୋଳା

ନୀଳତ୍ପୋଳା

1 min
4



ଭାବନାରେ ଭାସି ଭାସି 

ଲାଗିଲି କୂଳରେ

ଆବର୍ତ୍ତ ଭଉଁରୀ ସବୁ

 ଚକା ଚକା ଘୂରେ ।

ଆମଞ୍ଚି ଗୁଣକ୍ଷୋଭ

ତଡିତ ବେଗରେ 

ନୀଳାର୍ଣ୍ଣବ କୂଳେ

ମିଳେ ମନର ତୀର ରେ ।


ନୟନ ସଜଳା 

ମୁଁ " ନୀଳତ୍ପୋଳା "


ରୁରୁ ପରି ଝୁରୁଥାଏ 

ଉଦରେ ଭରି କସ୍ତୁରୀ 

ଅତନୁ କି ହେବ ସମ,

ଏ ନୀଳ ଆଭାରେ 

ମନ ଆଭାରୀ।


ବାଢେ ପୁଷ୍ପ ଅଞ୍ଜଳୀ 

ମୁଁ " ନୀଳତ୍ପୋଳା "


ଜାଗ୍ରତ ଅନନ୍ତ କାଳ

ତୁମଠାବେ ଏ ଆତ୍ମନ

କାଳ କାଳ ବିତିଯାଏ

ମନ ନୁହେଁ ଆନମନ

ଆହେ ନୀଳ ନୀଳାଞନ

ମୁଁ ଧୂଳି ,ତୁମେ କାଞ୍ଚନ 

ତବ ପାଦେ ମୁକ୍ତିଧାମ 


ସହଜେ ମନ ଚପଳା

ମୁଁ " ନୀଳତ୍ପୋଳା "


ନୀଳକାନ୍ତ ତୁମେ 

ଧରା ନିମନ୍ତେ ଅୟସ୍କାନ୍ତ 

ଋଣୀ ଏ ପୃଥୀ 

ଆହେ ନୀଳ ଅମ୍ବୁଜ 

ତବ ଅଘ୍ରିଂ ଠାରେ

ଚିର ସମର୍ପିତ 

ସ୍ଥିର ହେଉ ଆତ୍ମ ଲୟେ 

ମୋ ସାରା ଜଗତ 


ସହଜେ ଅବଳା 

ମୁଁ " ନୀଳତ୍ପୋଳା "।




Rate this content
Log in