Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kamlesh Patel

Others

2  

Kamlesh Patel

Others

ମୁଁ ସେପାରିର ନାଉରୀ

ମୁଁ ସେପାରିର ନାଉରୀ

2 mins
137


ସେ ପାରିର ନାଉରୀ ମୁଁଁ

ଯିବାର ଅଛି ତ

ଚାଲ ସଖୀ !

ନ ହେଲେ ମୁଁ ଏକା ଏକା ବାହୁଥିବି


ସେ ପାରିର ଯାତ୍ରୀ ଟିଏ ମୁଁ

ଯିବାର ଅଛି ତ

ଚାଲ ସଖୀ !

ନ ହେଲେ ମୁଁ

ମୋ ଗୀତ ବାହୁନି ବାହୁନି ଚାଲି ୟିବି |


ମଧ୍ଯାହ୍ନ ଦିବାଲୋକରେ

ଘୁମେଇ ହେଇ ଗୁମୁରୁଛ ଯେ ଚାଲି ଆସନା


ଏଠି ଅଛି ତୁମ ପାଇଁ

ଲୁହା କଡ଼େଇରେ ସିଝୁଥିବା ପରି

ଲୁହାର କାରଖାନା

କିମ୍ବା ମାଟି ସଙ୍ଗେ ମାଟି ହେବାର

ଆଂଧ୍ର କୁ ଇଟା ଗଢିଯିବା କୁ ଡାକରା |


ସତେ ନା କ'ଣ ସଖୀ !

ତୁମ କପାଳର ଝାଳ ଏମିତି

ସବୁଦିନ ମାଟିରେ ଚକଟି ହେଉଥିବ ?


ସତରେ ସଖୀ !

ତୁମର ଝାଳ

ମାଟିରେ ଚକଟି ହୋଇ,

ଲୁହାରେ ନିଗିଡ଼ି ଯାଇ

ପାଲଟି ଯିବ ନିର୍ବାକ ଓ ସ୍ତବ୍ଧ ?


ଚାଲି ଆସ ସଖୀ !

ସେ ପାରି କୁ ଚାଲିଯିବା

ଏ ମନର ରୁକୁଣା ରଥରେ ଯହିଁ

ମାଟି ସାଙ୍ଗେ ମାଟି ହେବାର

ଲୁହା ସାଙ୍ଗେ ଲୁହା ହେବାର ପ୍ରଶ୍ନ ହିଁ ନାହିଁ |


ଯିବାର ଅଛି ତ ଚାଲ ସଖୀ !

ତା' ବଦଳରେ ଦାମ ବି ନେବି ନି

ନେବି ଖାଲି , ବିଶ୍ବାସ ଭରା ଦୁଇ ପଦ କଥା

ଯେଉଁଥିରେ ତମର ହିଁ କାମ ଆସିବ ଯାହା

ଯିବାକୁ ପଡିବନି ଭିଟା ମାଟି ଛାଡ଼ି |


ସଖୀ !

ମୁଁ ବି ବ୍ଯସ୍ତ ବିବ୍ରତ

ତୁମ ସେଇ ସ୍ତବ୍ଧ ଜୀବନ ଯେ

ପାଲଟି ଯାଏ

ନିରନ୍ନ କାଳ ବୈଶାଖୀରେ

ବସନ୍ତର ଆବାହନୀ


ତୁମ ସେଇ ନିର୍ବାକ୍ ଜୀବନ ଯେ

ଆନନ୍ଦାଶ୍ରୁର ଭାଷା କହେ

ପୁଣି

ବହୁଥାଏ ସୁଅ-ନିର୍ଝରିଣୀ |


ଚାଲି ଆସ ତହୁଁ ସଖୀ !

ନିର୍ବାକ ଓ ସ୍ତବ୍ଧ ହୋଇ

ପର ପାଇଁ , ଧନିକ ପାଇଁ

ସଜାଅନି ସାତ ରଙ୍ଗ

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁର ସାତଟି କିରଣେ ,


ଦିଅ ନାହିଁ ପ୍ରଳାପେ ପ୍ରଳେପ

ଫୁଟାଅନି ସୁଖର ଗୋଲାପ

ଏ ଧନିକ ମନ ଭ୍ରମରା କୁ

ଭ୍ରମିବାକୁ ଦିଅ ନାହିଁ ସ୍ବପ୍ନ ଉପବନେ |


ସଖୀ !

ଏଠି ତ ଖାଲି

ଖାଁ ଖାଁଁ ହେଉଥିବା ଦୃଶ୍ଯ

ଆଁ ଆଁ ଫାରିଥିବା ବାହାଲ ଜମି

ଯେଉଁଠି ବର୍ଷା ଟିକେ ନାଇଁ


କିନ୍ତୁ , ସେ ପାରି ରେ ସଖୀ !

ନା' ଝଡିର ପ୍ରଶ୍ନ

ନା' ବଢ଼ିର ପ୍ରଶ୍ନ , ନା' ମରୁଡିର ପ୍ରଶ୍ନ

କିନ୍ତୁ ,

ଖାଲି ଆଶାର ନୁହେଁ ସଖୀ !

ବହେ ସେଠି ଶାନ୍ତିର ବୈତରଣୀ |


ଏଠି ତ ଦୁଃଖର କାରାଗାର

ହେଣୁଆଁ ଆଉ କରଡିର ଝୋଳ ସାଙ୍ଗେ

ବାସି ଗୋଟେ ଖୁରି ତ ଦୂରର କଥା ।


ନା' ତମ ପାଇଁ ଅଛି ପେଟକୁ ଦାନା

ନା' ଦେହକୁ କନା

ତେଣୁ ,

ଚାଲି ଆସ ସଖୀ !

ନା' ସେଠି ଅଛି

ଏଇ ଭୋଟ ବେଳେ

ହାତୀ ଘୋଡା ଯାନ ଗାଡିର ଇସ୍ତାହାର

ନା' ଟଙ୍କିଆ ଚାଉଳର ଘୋଷଣା

ତଥାପି ସେଠି

ନା' ଭୋକର ପ୍ରଶ୍ନ

ନା' ଶୋଷର ପ୍ରଶ୍ନ |




Rate this content
Log in