Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Others

4  

Prasanna Kumar Madala

Others

ମନସ୍କାମ

ମନସ୍କାମ

1 min
231



ମୁଁ ଯଦି ସୁମନ      ହୋଇ ମଧୁବନ

ଭିତରେ ଯାଆନ୍ତି ଫୁଟି

ମୂରଲୀର ତାନେ     ମୁଗ୍ଧ ଅବସ୍ଥାନେ

ସୁଗନ୍ଧ ଯାଆନ୍ତା ଛୁଟି ।


ତୋଳି ରାଧାରାଣୀ    ଗୁନ୍ଥି ବେଣୁପାଣି

ଗଳାରେ କରନ୍ତେ ହାର

ଲଭିଥାନ୍ତି ଶାନ୍ତି      ଦେଖି ମୁଖକାନ୍ତି

ଗୋପାଙ୍ଗନା ସୁରମାର ।


ସୁମଧୁର ଫଳ      ରୂପରେ ସଫଳ

ହୋଇଯାନ୍ତି ଭରି ରସ

ସୁଖେ ବିମ୍ବାଧର     କରନ୍ତେ ଆଦର

ପାଆନ୍ତି ପାବନ ସ୍ପର୍ଶ ।


ଗୋପିକା ବିଶାଖା  ନିଶ୍ଚେ ମୋର ଶାଖା

ସ୍ୱହସ୍ତେ ନିଅନ୍ତା ଭାଙ୍ଗି

କୃଷ୍ଣେ ଧରି କୋଳେ ରସି ପ୍ରେମଭୋଳେ

ବିଞ୍ଚିଥାନ୍ତା କୋମଳାଙ୍ଗୀ ।


ହେଲେ ଅବିରଳ     ଯମୁନାର ଜଳ

ଧୋଇ ପାରିଥାନ୍ତି ପାଦ

ସର୍ବେ ହୋଇ ମେଳି  କରିଥାନ୍ତେ କେଳି

ଫେଡାଇ ମୋ' ଅବସାଦ ।


ବନପକ୍ଷୀ ଯଦି     ହୋଇଥାନ୍ତି ନଦୀ

ନିକଟରେ ନୀଡ଼ ରଚି

ଦେଖି ମନୋରମ    ରାସେ ସମାଗମ

ଆନନ୍ଦେ ପାରନ୍ତି ବଞ୍ଚି ।


ଯଦି ମଧୁପୁର      ବଜାରେ ନୂପୁର

ଭାବେ ଥାନ୍ତି ଉପଲବ୍ଧ

ବାଜନ୍ତି ଆହ୍ଲାଦେ   ବ୍ରଜବାଳୀ ପାଦେ

କରି ରୁଣୁଝୁଣୁ ଶବ୍ଦ ।


ଗୋପଦାଣ୍ଡେ ଧୂଳି    ହୁଅନ୍ତେ ଉଛୁଳି

ହରଷେ କାଟନ୍ତି ଦିନ

ତାଙ୍କ ଖେଳକୁଦେ    ପାଇଥାନ୍ତି ହୃଦେ

ଦୁର୍ଲ୍ଲଭ ପୟର ଚିହ୍ନ ।


ପରଖି ମନରେ     ଶ୍ରୀବୃନ୍ଦାବନରେ

ଏତେ ସରି ଗୁଣଗ୍ରାମ

ପ୍ରାଣର ତର୍ପଣେ     କୃଷ୍ଣ ସମର୍ପଣେ

ପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଉ ମନସ୍କାମ ।




Rate this content
Log in