Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Children Stories Children

4.0  

Pranati Panda

Children Stories Children

ମନେରଖ ଏ' ବାର୍ତ୍ତା

ମନେରଖ ଏ' ବାର୍ତ୍ତା

1 min
230



ଦିନକ କଥା ଘୁରିଲା ମଥା

      ଯେତେକ ପଶୁ, ପକ୍ଷୀ ,

ବସି ଭାବିଲେ କଣ କରିଲେ

        ଚେତିବ ମଣିଷଟି ।


ଜଙ୍ଗଲ କାଟି ତାଡ଼ିକି ମାଟି

       ସବୁ କରିଲା ସଫା ,

ଏ' ମଣିଷକୁ କରିବା ପଙ୍ଗୁ

        କରିବା ରଫା ଦଫା ।


ଆସିଲା ହାତୀ ମାଙ୍କଡ ସାଥୀ

        ମଣିଷ ପାଶେ ଯାଇ ,

କହିଲେ କିଆଁ ଭାଙ୍ଗ ଦୁନିଆଁ

         ବଞ୍ଚିବୁ କଣ ଖାଇ ?


 ମହୁଲ ପାଇଁ ନିଆଁ ଲଗେଇ

         ସବୁତ ଦେଲ ସାରି ,

ପେଟେ ଆମରି ମାରୁଛ ଛୁରୀ

         ଖାଉଛ ମାରିକରି ।


ଜଙ୍ଗଲ ଗଲା ପାଗ ନାଶିଲା

         ଏବେ ବଢୁଛି ତାତି ,

ପ୍ରକୃତି ଦାଉ କିପରି ସହୁ

          ଭାବିଛ ମଣିଷ ଜାତି ??


ବଣ କାନ୍ଦୁଛି ନମିଳେ କିଛି

        ବଞ୍ଚୁ ଅଖାଦ୍ୟ ଖାଇ ,

ବଣ ତ' ନାହିଁ ସହର ପାଇଁ

         ମାରୁଛ ବସି ହାଇ ।


ଦିନ ଆସିବ ଏମିତି ହେବ

        ରହିବେ ନାହିଁ କେହି ,

ନା' ଥିବ ତୁମେ ନା' ଥିବୁ ଆମେ

        ନା' ରହିବ ଏ' ମହୀ ।


ଶୁଣି ଏ' କଥା ଘୂରିଲା ମଥା

          କୁନା, କୁନିର ପୁଣି ,

ପାଠୁଆ ପିଲେ ଶପଥ କଲେ 

           ମିଶି ଭାଇ, ଭଉଣୀ ।


ଏକାଠି ହେଲେ ରୋପଣ କଲେ

          ଜାତି ଜାତିକା ଗଛ ,

ମାଙ୍କଡ, ହାତୀ ନକରି ଭିତି

           ଖୁସିରେ କଲେ ନାଚ ।


ଜନତା ମିଳି ମାରିଲେ ତାଳି

         କହିଲେ ସତ କଥା ,

ପ୍ରଥମ କାମ ଏଇଟା ଆମ

         ମନେରଖ ଏ' ବାର୍ତ୍ତା ।




Rate this content
Log in