ମନ ପୋଡ଼ିଗଲେ
ମନ ପୋଡ଼ିଗଲେ
1 min
101
ମନ ପୋଡ଼ିଗଲେ ତ ଭାରି କଷ୍ଟ ହୁଏ
ନିଜକୁ ସମ୍ଭାଳିବାକୁ ଭାରି ମନ ହୁଏ
ହେଲେ ଶରୀର ପାରେନା
ସମୟ ଅନୁସାରେ ଫିକା ଫିକା ହୋଇଯାଏ ସ୍ମୃତି
ମାଆ ପରି କେହି ଆଉ ନାହିଁ ରେ ଏ ଜଗତେ
ସ୍ନେହ, ଶ୍ରଦ୍ଧା ରେ ବନ୍ଧନେ ବାନ୍ଧିଛି ସତେ
କାଚ ସମ୍ଭାଳ ଯେପରି ଅତି ଯତ୍ନ ରେ
ବନ୍ଧନ ର ଡୋରି କୁ ରଖ ରଖ ପାଖରେ
ଧନ, ରତ୍ନ ତ କିଣି ପାରେ ନାହିଁ ଖୁସି
ନିତି ସାଉଁଟି ଥାଏ ସ୍ମୃତି ମୁଁ ବସି
ମଧୁର କଥାରେ ତୋଷାଇ
ସଭିଙ୍କ ମନ
ଭାବିଦେଲେ ଇଛା ହୁଅଇ ଚୁମ୍ବକ ରୂପକ ଆଲିଙ୍ଗନ
ଅସମ୍ଭବ ହୁଅଇ ସମ୍ଭବ
ଏ ଇ ତ ମଧୁର ସମ୍ପର୍କ ର ଆରମ୍ଭ।