Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ram Prasad Bisoi

Others

3  

Ram Prasad Bisoi

Others

ମାଟିର ସ୍ପର୍ଶ

ମାଟିର ସ୍ପର୍ଶ

1 min
155




ପୁଣିଥରେ

ଫେରି ଆସିଲି

ଦେଖ

ଦୋ ମୁହାଁ ଛକ ନିକଟକୁ

ଖୋଜିବା ପାଇଁ

ସେଇ

ଶରତ ସ୍ନିଗ୍ଧସ୍ନାତା ଗୋଲାପର ସ୍ପର୍ଶକୁ-------(୧)


ସକାଳ ହେବା ପାଇଁ

ଢେର ରାତି ବାକି ଅଛି

ତାହା ସହ ବି ତିମିଶ ଅନ୍ଧାର

ଭଲ ହୁଅନ୍ତା ନି ଛୋଟିଆ ମହମବତୀ ର ଆଲୁଅ ଢେର ଅଧିକା ହୋଇଯାଆନ୍ତା ଅନ୍ଧାରର

ପରିମାପକ ଠାରୁ----(୨)


କିନ୍ତୁ---,

ଆଲୋକ ସମ୍ବସ୍ତରର ଆସିବାକୁ

ଢେର ଦିନ ବାକି ଅଛି

ରାତି ଓ ଅନ୍ଧାର

ଏମିତି ତା ଖେଳ ଖେଳୁ ଥାଉ

ନିଷ୍ପଭ ତାରା ମାନଙ୍କ ଗହଣରେ

ଆକାଶ ଏମିତି ଖୋଜୁ ଥାଉ

ମାଟିର ସ୍ପର୍ଶ,

ପରିପକ୍ଵ ହେଲା ପରେ

ଗଛ ବି

ତା ଛାତିର ପ୍ରିୟ ପତ୍ରକୁ କରି ଦିଏ ନି କି

ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ-------(୩)


©®କାଶ୍ୟପ

ରାମ ପ୍ରସାଦ ବିଶୋଇ

ରାୟଗଡା ।


Rate this content
Log in