Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pinku Ranbida

Others

3  

Pinku Ranbida

Others

କିନ୍ନର୍

କିନ୍ନର୍

1 min
179


କିଏ କହୁଛେ ଆମକୁ ଗଣିଆ

କିଏ କହୁଛେ ଛକା,  

କେତେ ଟପା ଦେଏକା ମାରୁଥିସନ 

ଆମକୁ ଦେଖି ଏକା l 


କେତେ ନିଷ୍ଠୁର୍ ଇ ଦୁନିଆଁର୍ ଲୋକ୍

ଆମକୁ କରୁଛେ ଅପମାନ,

 ଆମେ ବି ତ ମାଆର୍ କୁଲେ ଜନମ୍ 

ଆମର ବି ଅଛେ ସମ୍ମାନ । 


କେତେ ଲାଡେ ଗେଲେ ବଡ୍ ହେଇଥିସୁ

ମାଆ,ବୁଆର୍ ହାତ୍ ଧରି,

ବୁଝି ନାଇଁ ପାରେ ଇ ଦୁନିଆଁ ସମାଜ୍

ଆମେ ବି ହଉ ପରି ।


ଆମର୍ ମଜାକ୍ ଉଡ଼ାଉ ଥିସନ୍ 

ଆମକୁ କହି ଦୁର୍ବଳା, 

ସବେ କର୍ ସନ୍ ଛି ଛି ମାର୍ ମାର୍

କହୁଛନ୍ ଘରୁ ପଲା l


ଦଇବ ର୍ ଗଢା ଆମର୍ ଜୀବନ୍

ଆମର୍ ବି ଅଛେ ସପନ୍,

ସବୁ ମୁନୁଷ୍ ଜାଏତ୍ ସମାନ୍ ଆଏ

କେନ୍ତା ହେଲୁ ଅଲଗ୍ ଇନ ?


ରକତ୍,ମାଂସ,ହାଡେ ଗଢା ଆମର୍ ଶରିର

ଆମକୁ ବି ବଚ୍,ବାର୍ କେ ଦିଅ,

ଛକା,ଗଣିଆ,କିନ୍ନର ର୍ଦୁବଲା କହି କରି

ନାଇଁ କର ଆଉ ଅନ୍ୟାୟ ।



Rate this content
Log in