Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanna Kumar Madala

Others

2  

Prasanna Kumar Madala

Others

ଖେଳ ବନାମ ଜୁଆଖେଳ

ଖେଳ ବନାମ ଜୁଆଖେଳ

1 min
192


ସଂଗଠିତ ଦଳେ   ଶତ୍ରୁତା ବଦଳେ

କି ସୁନ୍ଦର ଭାଇଚାରା

ଖେଳ କସରତେ   ସିନା ଏ ମରତେ

ମୈତ୍ରୀ ଏକତାର ଧାରା ।


ରାଜ୍ୟଯାକ ପିଲା  ସାହି ଗ୍ରାମ ଜିଲ୍ଲା

ସ୍ତରରେ ହୁଅନ୍ତି ଦଳ

ଜୟ ପରାଜୟ    ପାଇଁ ନାହିଁ ଭୟ

ଖେଳନ୍ତି ଖଟାଇ ବଳ ।


ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ସ୍ତରେ   ଜିତିଗଲା ପରେ

ଜାତୀୟ ସ୍ତରରେ ଖେଳି

ବିଶ୍ବମଞ୍ଚେ ଯାଇ    ସୁସମ୍ମାନ ପାଇ

ଆନନ୍ଦେ ହୁଅନ୍ତି ମେଳି ।


ଯେତେ କିସମର   ଖେଳର ସମର

ସବୁଠାରେ ଥାଏ ପ୍ରୀତି

ସଦ୍ଭାବେ ତନ୍ମୟ  ହେଲେ ସମନ୍ୱୟ

ଗଢି ଉଠେ ମନ ଜିତି ।


କିନ୍ତୁ ଖେଳ ଏକ   ବିଡମ୍ବନା ଦେଖ

ବିପରୀତ ଯା'ର କାମ

ଜୁଆଖେଳ ନାମେ ଯାହା ପରିଣାମେ

ସମାଜେ ଦୁର୍ଦ୍ଦଶା ଆମ ।


ଜଣେ ଜିତିଗଲେ ଅନ୍ୟ କେହି ଭଲେ

ସହିବାକୁ ହୁଏ କ୍ଷତି

କାହା ସର୍ବନାଶ    ପୂରାଏ ମନାସ

ରାତାରାତି ଲକ୍ଷପତି ।


ପଇସାର ନିଶା  ଯୋଗୁଁ ବଢେ ଈର୍ଷା

ଦ୍ବେଷଭାବ ସିନା ଭରେ

ନରଖିବ ଦ୍ଵନ୍ଦ ବାଛି ଭଲମନ୍ଦ

ବିଚାର କରିବ ଥରେ ।



Rate this content
Log in